Graffiti BBDO a obţinut "Silver World Medal" la New York Festivals 2004 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival, cu lucrarea "Positive" - client: URBB, brand: Guinness. "Positive", realizată de echipa de creaţie formată din Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru - Art Director & Copywriter, Diana Pojoga - Account Manager, a obţinut pînă în acest moment distincţii renumite din industria de publicitate europeană - Epica 2003, Golden Drumstick la Portoroz 2003 - şi din cea românească - Ad'Or 2004 (cel mai bun print la categoria băuturi alcoolice, cel mai bun outdoor, nominalizare la categoria "Cel mai bun print al anului").
New York Festival este una dintre cele mai importante competiţii de profil din lume, care premiază, de aproape 50 de ani încoace, excelenţa în comunicarea creativă. Festivalul este format din mai multe evenimente separate - secţiunile clasice devenind festivaluri independente. La Design, Print & Outdoor Advertising Festival au fost înscrise la această ediţie peste 3.800 de lucrări venind de la 850 de agenţii.
Argintul obţinut în acest an de Graffiti BBDO continuă şirul ascendent al distincţiilor caştigate de agenţie la New York Festivals: Diploma de Finalist la New York Festivals 2001 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival (cu lucrarea "Calendar aniversar Graffiti/BBDO") şi Bronzul la New York Festivals 2002 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival (cu lucrarea "Mîinile", client DaKino).