• Folosirea conexiunilor dial-up se va menţine la un nivel ridicat şi în următorii 5 ani
Săptămîna aceasta a început o nouă campanie de comunicare a promoţiei "Click pentru Beetle" care are ca scop promovarea serviciului de Internet prin dial-up, ClickNet Start.
După promoţia de anul trecut, la care au participat mai mult de 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom, "Click pentru Beetle" a venit ca o continuare firească în 2006. Deşi interesul pentru broadband este în creştere în România, totuşi majoritatea studiilor arată că cel puţin pentru următorii 5 ani folosirea conexiunilor dial-up se va menţine la un nivel ridicat.
Campania de comunicare "Click pentru Beetle" cuprinde spoturi TV, o amplă campanie pe Internet, machete de presă şi OOPS Media. Realizate în colaborare cu agenţia Grey Worldwide România, spoturile TV vor prezenta publicului o serie de întîmplări amuzante din viaţa personajului Click, în aventura sa pentru a prinde autoturismul Volkswagen Beetle, marele premiu al promoţiei ClickNet Start. Dincolo de obiectivul de informare asupra promoţiei, campania urmăreşte creşterea notorietăţii brand-ului ClickNet şi conturarea personalităţii acestuia ca un brand tînăr, dinamic, inovator.
ClickNet Start, serviciul de Internet prin dial-up, cu tarifare la minut, este şi uşor de instalat. Pentru aceasta este nevoie doar de un calculator dotat cu modem şi de o linie telefonică Romtelecom, fără cartelă, fără contract sau abonament. Utilizatorul poate să îşi configureze singur conexiunea, numele de utilizator clicknet şi parola clicknet.