Groupama Asigurări informează că a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviiciilor oferite clienţilor, sub umbrela Colecţiei de avantaje Groupama, iar primele avantaje ale colecţiei sunt asimilate Asigurării Locuinţei cu Extra Acoperiri respectiv Autoconstatarea, Serviciul de reparaţii de urgenţă şi Garanţia pentru serviciul de autoconstatare, se arată într-un comuncat de presă remis redacţiei.
Autoconstatarea este o procedură simplificată a constatării pagubelor din locuinţă. Ea poate fi făcută direct de către proprietari sau chiriaşi, cu un apel telefonic la Alo Groupama, câteva fotografii şi documentele necesare trimise prin e-mail.
De asemenea, în cazul în care avariile din locuinţă au caracter de urgenţă, iar acestea nu permit folosirea în condiţii de siguranţă a locuinţei, Groupama trimite în maximum 4 ore un specialist care să le remedieze.
În privinţa garanţiei, dacă angajamentul de plată în 72 de ore nu poate fi respectat, clientul va primi un card cadou în valoare de 100 de lei, pe care îl poate folosi la orice cumpărături doreşte, potrivit comunicatului de presă.