Grupul Cheque Dejeuner îşi schimbă numele, începând de astăzi, devenind Grupul Up, această nouă identitate fiind în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, informează un comunicat remis redacţiei.
Filiala din România, Cheque Déjeuner România va trece, de asemenea, prin aceste schimbări la nivel de identitate şi va deveni Up România.
"Acest nou nume reflectă perfect valorile şi personalitatea grupului nostru, subliniind bogăţia şi diversitatea ofertei noastre, fiind totodată dovadă dimensiunii sale internaţionale. Numele "Grupul Up" a fost, prin urmare, o alegere evidenţă, un nume al progresului, al dinamismului şi al optimismului." - Catherine Coupet, Preşedinte şi Director General al grupului Up.
În ultimii ani, grupul s-a extins în special la nivel internaţional şi este prezent în acest moment în 14 ţări.
Noul logo utilizează codurile istorice identităţii grupului, păstrând culoarea portocalie, formă pătrată, şi fontul. Toate mărcile grupului, în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea filialele sale, vor prelua această nouă identitate şi îşi vor transforma logo-urile, după cum urmează: numele de marcă este precedat de simbolul Up.
În acest context, Chque Déjeuner România, în urma procesului de rebranding al grupului internaţional, devine Up România şi urmează un amplu proces de rebranding al însemnelor grafice pentru toate produsele şi mărcile implementate la nivel local.
În octombrie anul trecut, Catherine Coupet, în vârstă de 49 de ani, a preluat conducerea de la Jacques Landriot şi a fost numită Preşedinte Director General.