Grupul STIHL îşi continuă traiectoria globală de creştere

Comunicate de presă / 27 septembrie 2021

Grupul STIHL îşi continuă traiectoria globală de creştere

Grupul STIHL şi-a continuat traiectoria globală de creştere din anul fiscal precedent generând venituri de 3,51 miliarde de euro în perioada ianuarie-august 2021. Aceasta reprezintă o creştere de 11,7 % faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Creşterea veniturilor ajustată cu cursul de schimb se ridică la 15,4 %, conform unui comunicat remis redacţiei.

Grupul STIHL are în prezent 19.523 de angajaţi, cu 7,3 % mai mult comparativ cu sfârşitul anului 2020. "Vânzările pe toate grupele de produse au crescut semnificativ faţă de anul precedent, la valori chiar mai mari decât cele prognozate. Acest lucru a fost posibil datorită nivelului ridicat de implicare şi flexibilităţii angajaţilor noştri, planificării producţiei, vânzărilor şi logisticii. Am reuşit să depăşim aceste momente în ciuda lipsei materiilor prime, capacităţiilor de producţie la furnizori şi la STIHL, precum şi a limitărilor în zona de transport , care au dus la întreruperi semnificative în lanţurile de aprovizionare. Este clar că fără aceste blocaje, am fi putut să avem un nivel de producţie şi de vânzări mai ridicat", a declarat Preşedintele Comitetului Executiv STIHL, Dr Bertram Kandziora. Acesta îşi păstrează optimismul cu privire la restul anului fiscal: "Înregistrăm o cerere mare pentru produsele STIHL şi producem în întreaga lume într-un ritm ridicat, pentru a ne putea aproviziona clienţii."

Vânzările internaţionale au crescut atât pe segmentul benzină, cât şi pe cel al utilajelor cu acumulatori

Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, STIHL a înregistrat o creştere a vânzărilor pe toate continentele. "Indiferent că vorbim despre profesionişti în silvicultură, horticultură şi peisagistică, administraţii municipale şi servicii de întreţinere a drumurilor sau utilizatori privaţi care au grijă de propriile curţi, produsele STIHL facilitează munca oamenilor cu şi în natură. Cererea ridicată pentru uneltele noastre electrice s-a situat la un nivel constant de la mijlocul anului trecut, şi asta confirmă faptul că avem o bună acoperire e pieţei cu portofoliul nostru de produse", a declarat Preşedintele Comitetului Executiv STIHL.

Printre produsele cele mai populare se numără robotul de tuns gazonul STIHL iMOW, miniferăstrăul cu acumulator STIHL GTA 26, motoferăstraiele cu lanţ, pe benzină şi motocoasele de mare putere, pe benzină, pentru pasionaţii de grădinărit şi noile motounelte cu acumulatori destinate profesioniştilor, lansate în prima jumătate a anului 2021. Printre acestea menţionăm foarfeca pentru gard viu, fără fir, cu rază mare de acţiune, STIHL HLA 135 şi motocoasa pentru tufişuri, fără fir, STIHL FSA 135.

Dr. Kandziora: "Şi în acest an observăm o tendinţă puternică către uneltele electrice cu acumulatori. La nivel general am înregistrat şi o creştere a vânzărilor de două cifre procentuale pentru produsele cu motor pe benzină şi cu motor electric. Această evoluţie arată că STIHL deţine încă o poziţie puternică pe segmentul benzină, dar devine şi un jucător din ce în ce mai puternic pe piaţa de utiliaje cu acumulatori."

Producţie globală la viteză maximă

Cu toate acestea, cererea ridicată constantă pentru produsele STIHL prezintă şi provocări majore. Compania încă se luptă cu lanţurile de aprovizionare întrerupte în întreaga lume şi cu blocaje semnificative în aprovizionarea cu materii prime şi componente, de exemplu. Sunt afectate livrările de oţel, anumite tipuri de granule din plastic şi componente electronice.

"Din păcate, din cauza acestor factori externi, în unele locuri nu am reuşit să satisfacem pe deplin cererea de unelte STIHL. Producţia globală se desfăşoară în prezent la viteză maximă, pentru a compensa întreruperile şi pentru a satisface mai bine cererea din partea clienţilor noştri", precizează Dr Kandziora.

"Angajaţii noştri au un rol important, ajutându-ne să facem faţă acestor provocări uriaşe, prestând ore suplimentare, demonstrând o flexibilitate şi o implicare personală extraordinară. În prezent, generăm rezultate record în producţie, logistică şi vânzări. Doar datorită implicării enorme a forţei noastre de muncă este posibilă această dezvoltare", mai explică Preşedintele Comitetului Executiv STIHL.

Veniturile pe piaţa germană depăşesc nivelul anului precedent, în ciuda dificultăţilor de aprovizionare

Până la sfârşitul lunii august 2021, veniturile STIHL pe piaţa germană au depăşit semnificativ nivelul anului precedent. Cererea puternică constantă de produse pentru casă şi grădină s-a datorat în principal faptului că oamenii au stat mai mult acasă în ultimul an. Cu toate acestea, şi Germania se confruntă cu dificultăţi de aprovizionare din cauza cererii ridicate de produse, blocajelor în furnizarea de materii prime şi componente, precum şi a capacităţii de transport reduse, ceea ce înseamnă că distribuitorii, partenerii şi clienţii sunt uneori obligaţi să aştepte după comenzi.

Pe 9 iulie 2021 a fost inaugurat şi şi-a început oficial activitatea noul depozit de produse finite de la centrul de distribuţie STIHL din Dieburg. Volumul investiţiilor în acest centru se ridică la aproximativ 26 de milioane de euro. Noua facilitate va creşte eficienţa logistică a companiei şi va contribui la dezvoltarea de pe piaţa germană.

Sediul central STIHL se dezvoltă şi îşi extinde capacităţile pentru noile tehnologii

ANDREAS STIHL AG & Co. KG din Germania a înregistrat venituri de 1,03 miliarde de euro până la sfârşitul lunii august, în creştere cu 15,9 % faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. "Avem o rată de creştere remarcabilă, având în vedere că şi noi, Grupul STIHL, întâmpinăm dificultăţi considerabile în obţinerea unor cantităţi suficiente de componente, materii prime şi alte materiale pentru activităţile de producţie desfăşurate în unităţile de producţie de la sediul central din Germani, din cauza blocajelor de aprovizionare", a declarat Dr Kandziora.

Cererea ridicată constantă de biciclete electrice asigură, de asemenea, o dezvoltare pozitivă a afacerii. "În fabrica STIHL din Weinsheim, în care sunt turnate sub presiune aliaje de magneziu, producem, de asemenea, carcase de transmisie pentru biciclete electrice şi le livrăm companiilor din această industrie. Orientarea către biciclete electrice continuă să crească puternic, ceea ce înseamnă că anticipăm o creştere a volumului comenzilor în următorii câţiva ani", a declarat Preşedintele Comitetului Executiv STIHL.

Ca urmare tendinţelor de creştere, şi numărul angajaţilor de la sediul central a crescut cu 8% de la sfârşitul lunii decembrie 2020, ajungând la 5.684 de angajaţi la sfârşitul lunii august. Aceştia se împart între facilităţile noastre de producţie astfel: 4.009 angajaţi în Waiblingen, 416 în Fellbach, 257 în Ludwigsburg, 924 în Weinsheim şi 78 în Wiechs am Randen. Pe lângă aceste locuri de muncă avem aproximativ 100 de posturi vacante la sediul central, în principal în departamentele de cercetare şi dezvoltare. Dr Bertram Kandziora: "Tendinţa constantă din piaţă în favoarea uneltelor cu acumulator şi a tehnologiilor digitale, a produselor conectate şi inteligente şi a cumpărăturilor online câştigă importanţă şi pentru noi. STIHL se află în mijlocul unui proces de transformare, în cadrul căruia încercăm să ne conectăm la viitor. O parte importantă a acestui proces rezidă în extinderea capacităţilor noastre pentru noi tehnologii în Waiblingen." Compania caută în principal specialişti în domeniile produselor cu acumulatori, electronică, digitalizare, dezvoltare software, robotică, internetul obiectelor (IoT) şi comerţul electronic.

STIHL World se va deschide în Waiblingen la începutul anului 2023

În prezent, STIHL modernizează şi extinde sediul central din Waiblingen. Proiectul emblematic al viitorului complex este STIHL World, aflat în curs de construcţie. Planificat să fie inaugurat la începutul anului 2023, acesta îşi propune să prezinte istoria companiei şi a produselor sale într-un spaţiu situat pe trei niveluri, oferind în acelaşi timp vizitatorilor o platformă informativă despre lemn şi păduri. Norbert Pick, membru al Comitetului Executiv STIHL, Marketing şi Vânzări, a prezentat noua facilitate cu ocazia International Media Day, în timpul unui tur virtual şi a declarat: "Toate zonele noului nostru complex STIHL World le vor permite clienţilor noştri, fanilor şi persoanelor interesate să experimenteze marca STIHL într-un mod informativ şi distractiv deopotrivă. Sunt convins că acest lucru va contribui şi la creşterea loialităţii faţă de marca STIHL."

STIHL prezintă o serie de inovaţii globale pe segmentul produsele cu motor pe benzină şi cu acumulatori

Cu ocazia International Media Day, STIHL a prezentat o serie de inovaţii şi produse noi concepute să ajute profesioniştii şi clienţii privaţi să lucreze mai uşor cu şi în natură. Compania a lansat zece produse noi doar pe segmentul cu acumulatori.

"STIHL MSA 300 este cel mai puternic motoferăstrău cu lanţ, fără cu acumulator, disponibil în prezent pe piaţă. Acesta ne permite să avem abordări noi la tăierea în zonele sensibile la zgomot, subliniind în acelaşi timp nivelul ridicat de inovaţii pe care îl avem, inclusiv pe segmentul cu acumulatori", a declarat Preşedintele Comitetului Executiv STIHL. Gama de aplicaţii a motoferăstrăului profesional se află în zona de horticultură şi peisagistică, fiind dedicat administraţiilor municipale, dar şi specialiştilor din silvicultură. Aplicaţiile variază de la tăierea selectivă pentru îngrijire, toaletar, doborârea arborilor cu dimensiuni medii, până la realizarea de lucrări de construcţii cu lemn. Pentru această motounealtă, STIHL a dezvoltat pachetul de baterii STIHL AP 500 S. Datorită tehnologiei inovatoare, acesta dezvoltă un nivel ridicat de energie la o greutate redusă, dar şi cu o durată de viaţă semnificativ mai mare comparativ cu bateriile convenţionale litiu-ion.

STIHL BGA 300 dedicată aplicaţiilor profesionale. Este prima suflantă cu acumulator tip rucsac, din gama STIHL. Aceasta este caracterizată prin puterea sa enormă de suflare şi viteza foarte mare a aerului. Ca rezultat al Sistemului Silencer STIHL (în curs de brevetare), aceasta este cea mai silenţioasă unealtă electrică din clasa sa de pe piaţă, cu un nivel maxim de 93 de decibeli , putând fi utilizată fără restricţii inclusiv în zonele sensibile la zgomot.

Alte produse de top pentru profesionişti pe bază de acumulator includ:

motoferăstrăul pentru toaletarea arborilor STIHL MSA 220 T, lider în gama STIHL de motoferăstraie pentru toaletarea arborilor, fiind cel mai puternic model

cutia mobilă de încărcare şi transport bottTainer, primul sistem de încărcare cu acumulator din industrie, care permite încărcarea până la 28 de baterii folosind multi-încărcătorul STIHL AL 301-4, care reprezintă, de asemenea, şi acesta un produs nou.

Următoarele produse cu acumulatori vor fi disponibile pe piaţa pentru utilizatorii privaţi:

emondorul de înălţime, STIHL HTA 50, care poate fi folosit şi pentru a ajunge de la sol la crengi aflate la mare înălţime, în timpul operaţiunilor de toaletare a arborilor

tocătorul în vid STIHL SHA 56 pentru îndepărtarea şi mărunţirea confortabilă a frunzelor şi a resturilor vegetale

suflanta de mână, fără fir, STIHL BGA 60, foarte uşoară, care uşurează lucrul cu frunzele umede şi resturile vegetale rezultate din tunderea gazonului, datorită puterii sale foarte mari de suflare

aspiratorul de mână STIHL SEA 20 cu o gamă largă de caracteristici standard, cu un raport excelent preţ-calitate, perfect pentru aspirarea prafului din casă, maşină sau atelier.

STIHL subliniază, de asemenea, poziţia sa de lider tehnologic pe segmentul motoferăstraielor cu lanţ, pe benzină. Sistemul de tăiere STIHL Hexa marchează o premieră mondială pentru companie. Acesta este alcătuit din lanţul rapid de ferăstrău Hexa de 3/8 "pentru profesionişti şi pila Hexa, permiţând ascuţirea rapidă şi cu precizie a lanţului. Performanţa de tăiere a noului lanţ este cu până la 10 % mai mare în comparaţie cu un lanţ Rapid Super de 3/8". Gama de motoferăstraie pe benzină a fost extinsă cu motoferăstrăul cu lanţ STIHL MS 162, entry-level, pentru utilizatori privaţi, care se distinge printr-o funcţionare simplă, o manipulare uşoară şi un raport atractiv preţ-calitate.

STIHL prezintă, de asemenea, noi soluţii în zona digitală:

Echipamentul inteligent pentru protecţia auzului STIHL ADVANCE ProCOM stabileşte un punct de reper în zona sistemelor de protecţie. Cu ajutorul acestuia, utilizatorii se pot conecta la până la 16 căşti, chiar şi în medii de lucru zgomotoase. Distanţa dintre două dispozitive poate ajunge până la 600 de metri.

O noutate pentru managementul flotelor de motounelte este Smart Connector 2 A, care poate fi utilizat pentru a înregistra durata de viaţă a bateriilor, nivelul de utilizare al unei unelte şi pentru a transmite aceste informaţii către un dispozitiv mobil prin bluetooth.

Magazinul mărcii STIHL îşi extinde, de asemenea, gama. Motoferăstrăul de jucărie STIHL - unul dintre cele mai bine vândute motoferăstraie cu lanţ STIHL - va apărea într-o nouă ediţie în 2022. Având aspectul motoferăstrăului inovator cu lanţ, pe benzină, STIHL MS 500i, acesta reproduce într-o jucărie toate funcţiile "modelului pentru adulţi", de la lanţul mobil, interschimbabil, afişajul de funcţionare cu LED până la noul design al şinei de ghidare. Magazinul mărcii STIHL prezintă şi noua COLECŢIE de îmbrăcăminte STIHL 2022, un omagiu adus naturii şi vieţii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb