Potrivit "Hornbach", unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, bugetele lunare alocate de români pentru hrana prietenilor patrupezi variază între 60 şi 300 de lei, cel mai important aspect în selectarea produselor din această gamă fiind menţinerea unei diete corespunzătoare a animalelor, conform unui comunicat de presă publicat de companie.
Documentul precizează: "În funcţie de rasa pe care o deţin, românii cheltuie, în medie, între 60 şi 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor, costul variind şi în funcţie de marca produsului selectat. Prezentând o atenţie deosebită în ceea ce priveşte un stil de viaţă sănătos pentru animalul de companie, hrana pentru patrupezi se alege având în vedere talia, vârsta şi nevoile speciale ale animalului".
Mugurel-Horia Rusu, director general al "Hornbach România", a declarat: "În egală măsură, observăm că tendinţa românilor este de a-şi îndreapta atenţia către conţinutul hranei, dorind ca aceasta să poată oferi un echilibru optim între nivelurile de proteine, vitamine, grăsimi şi fibre".
Potrivit "Hornbach", cererea de hrană pentru câini se reflectă şi în stocul de aproximativ 230 de tone a categoriei, aceasta cuprinzând o gamă variată de branduri.
Potrivit reprezentantului companiei, pe lângă hrană, în coşurile de cumpărături pentru patrupezi se mai regăsesc şi accesorii precum zgărzi, lese, jucării, şi, din ce în ce mai des, produse de întreţinere specializate cum ar fi şampon, pieptene sau ghilotină pentru gheare.
Pe parcursul lunii ianuarie, toate cele 6 magazine "Hornbach" din România vor organiza o expoziţie dedicată hranei pentru câini sub marca proprie "Mr. Beef".
Retailerul de construcţii precizează că, în cadrul acestei expoziţii, stăpânii sunt aşteptaţi împreună cu "micii însoţitori", accesul câinilor în magazinele "Hornbach" fiind permis permanent.
"Hornbach" este o companie multinaţională care a înregistrat în exerciţiul financiar 2015-2016 (data bilanţului: 29 februarie) o cifră de afaceri netă de peste 3,755 miliarde de euro, în creştere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.
Fondat în anul 1877, concernul deţine 154 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit, în nouă ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.01.2017, 15:49)
Romanii sau unii dintre romani; este o f f mare diferenta.
Unii romani n-au 300 lei pe luna pentru hrana proprie.