Atu Tech a înregistrat, anul trecut, vânzări de 43 de milioane de lei (9 milioane de euro), în creştere cu 37% faţă de anul anterior, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, evoluţia vine pe fondul unui interes mai mare din partea consumatorilor pentru sisteme de securitate, care sunt mai performante şi mai accesibile, în acelaşi timp.
Un alt factor semnificativ în evoluţia business-ului în 2019 a fost generat de investiţiile în zona de asistenţă tehnică telefonică post-achiziţie, care au contribuit la creşterea încrederii consumatorilor în produsele şi serviciile comercializate de Atu Tech.
În 2019, segmentul cu cele mai mari vânzări la Atu Tech a fost reprezentat de echipamentele de supraveghere video, fiind cele mai cunoscute şi utilizate sisteme de securitate, atât pentru aplicaţiile rezidenţiale, cât şi pentru cele profesionale. În preferinţele românilor s-au aflat camerele de supraveghere cu rezoluţii superioare, de 4 până la 8 megapixeli, în comparaţie cu echipamentele pe rezoluţie Full HD - care, până în 2019, erau cele mai căutate.
A doua categorie importantă în vânzările Atu Tech este cea a sistemelor de alarmă, cu o creştere semnificativă pe sistemele wireless, uşor de instalat şi utilizat, cu control de pe dispozitive mobile. Uşurinţa în utilizare, dar şi controlul prin aplicaţia de mobil sunt punctele forte în decizia de cumpărare a acestor tipuri de sisteme de alarmă, în detrimentul celor profesionale, în special pentru utilizări rezidenţiale.
A treia cea mai populară categorie de produse în vânzările Atu Tech de anul trecut a fost reprezentată de automatizările de porţi, tot mai populare datorită plusului de confort şi siguranţă pe care le garantează.
Sorin Felea, director Atu Tech (a2t.ro), a declarat: "Pentru 2020 estimăm o creştere a business-ului de aproximativ 20%. Ne aşteptăm ca tendinţele în vânzări de anul trecut să se menţină şi în 2020. Ne-am bucurat anul trecut şi de o creştere a solicitărilor pentru serviciile de instalare şi mentenanţă, tendinţă care ne-a determinat să mărim echipa în departament, să eficientizăm procesul de alocare de lucrări către reţeaua de instalatori, dar şi să recrutăm noi parteneri. Planurile de consolidare sunt concentrate acum pe partea de migrare a site-ului pe o altă platformă, pentru a putea oferi clienţilor noştri o experienţă mult mai plăcută pe site. Un alt proiect în care investim resurse semnificative este serviciul de instalare şi mentenanţă, care să ne ajute să fim mai rapizi în execuţie şi să ne asigurăm că toţi partenerii noştri oferă servicii de calitate. În acest sens, avem în plan anul acesta inclusiv extinderea funcţionalităţilor acestui serviciu, pentru a putea oferi beneficiarului final servicii de înaltă calitate".