Compania a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 5,4 milioane euro, datorită evoluţiei ascendente a pieţei şi expertizei companiei în transformarea digitală, organizaţională şi ecologică, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Horvath, unul dintre cei mai importanţi jucători locali şi internaţionali pe piaţa consultanţei în management, anunţă că a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 5,4 milioane euro, după ce a recuperat pierderile din pandemie. Cifra este cu circa 30% mai mare faţă de 2020.
Creşterea a fost impulsionată de mai mulţi factori. În primul rând piaţa a avut o evoluţie neaşteptată, în sens pozitiv. A existat o cerere de soluţii pentru transformare digitală, organizaţională si ecologică unde Horvath are o expertiză vastă. În plus, biroul din Bucureşti s-a transformat într-un hub regional deservind clienţi din zona balcanică iar consultanţii din Bucureşti au contribuit semnificativ in livrarea de proiecte internaţionale, în special în spaţiul german si în Orientul Mijlociu.
"Pentru multe companii, schimbarea reprezintă «noua normalitate». Succesul nostru în livrarea proiectelor de transformare vine din expertiza vastă pe care o avem la nivel de grup şi pe care o adaptăm la nivel local", a declarat Kurt Weber, Director General Horvath România.
Pentru viitor, compania îşi propune o creştere la fel de ambiţioasă - o dublare a cifrei de afaceri în următorii 4 ani dar şi o dublare a numărului de angajaţi.
"Momentan ne aflăm în plină tranziţie energetică, astfel încât companiile din toate industriile se confruntă cu provocarea eliminării carbonului din întregul lanţ valoric şi înlocuirea acestuia cu hidrogenul verde şi energii regenerabile. Această temă are o rezonanţă din ce în ce mai mare, mai ales în contextul creşterii numărului de programe de fonduri ce pot fi accesate în următorii ani. Pe de altă parte, tot mai multe companii îşi doresc o abordare de ansamblu a transformării digitale, cu focus pe digitalizarea proceselor cheie. În plus, organizaţiile trebuie să devină mai rezistente la şocuri, să demonstreze o adaptabilitate mai mare pentru asigurarea propriei prosperităţi şi competitivităţi, astfel ne aşteptăm la o nevoie accentuată de eficientizare şi creştere a profitabilităţii", punctează Kurt Weber.
Pe piaţa din ţara noastră, Horvath oferă o gamă largă de servicii de consultanţă în domeniul performanţei la nivel de companie şi optimizarea performanţei organizaţiilor private şi publice: de la management strategic şi inovaţie, managementul proceselor şi organizare, până la controlling, managementul operaţiunilor şi achiziţiilor, training-uri, consultanţă în vânzări şi IT, menţionează sursa citată.