Telefoanele mobile, electrocasnicele mari şi televizoarele au fost cele mai populare produse din reţeaua Altex, liderul pieţei electro-IT din România, ȋn 2021, potrivit unui comunicat de presă. Electrocasnicele mari s-au vândut cel mai bine ȋn magazinele fizice din toată ţara, iar ȋn online, pe altex.ro şi mediagalaxy.ro, articolele pentru copii, precum jocurile şi jucăriile au avut o creştere spectaculoasă, de peste 100%.
,,Avem creşteri ale vânzărilor pe majoritatea categoriilor de produse pe care le comercializăm, ȋn 2021, faţă de 2020. Cele mai importante creşteri s-au ȋnregistrat la vânzările de trotinete electrice (+100%), smartwatches (+87%), aparate de aer condiţionat (+70%) şi anvelope (+60%).
Telefoanele şi electrocasnicele mari rămân, ȋn continuare, cele mai bine vândute produse din portofoliul nostru, pentru că aici vorbim despre echipamente nelipsite din locuinţele majorităţii românilor. Surpriza, dacă putem spune aşa, o constituie categoria electrocasnicelor mici, precum aspiratoarele robot sau espressoarele. Acestea nu sunt produse esenţiale, nu sunt nici foarte ieftine, dar aduc un plus de confort, necesar ȋn această perioadă ȋn care oamenii au petrecut mult timp acasă. Ce aş mai sublinia, atunci când vorbim despre 2021, este că atât online-ul, cât şi magazinele fizice, au avut permanent stoc, ȋn ciuda crizei componentelor şi a celei a transportului transcontinental, care par că se continuă şi anul acesta", a spus Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.
Potrivit sursei citate, topul vânzărilor, pe categorii de produse, ȋn reţeaua Altex, ȋn 2021 este: comunicaţii, electrocasnice mari, televizoare, laptopuri, espressoare şi aspiratoare.
De asemenea, conform reprezentanţilor Altex, atunci când vorbim despre servicii, garanţiile extinse, contractele de electricitate şi asigurările au avut cele mai mai creşteri ale vânzărilor.
a ȋnregistrat 11 milioane de tranzacţii, anul trecut, iar valoarea coşului de cumpărături ȋn magazinele fizice şi online Altex a rămas la aceeaşi valoare cu cea din 2020, respectiv 400 de lei. Ca de obicei, lunile noiembrie şi decembrie au fost cele mai bune pentru retail.