2Performant anunţă că vânzările generate de platforma proprie au ajuns la valoarea de 24 de milioane de euro (excluzând TVA) în al treilea trimestru din 2022, o creştere cu 42% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cei aproximativ 9.000 de utilizatori ai platformei au trimis 20,2 milioane de click-uri, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 464.000, o majorare cu 45% faţă de T3 2021, şi care au generat afiliaţilor comisioane în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creştere cu 36% în comparaţie cu anul trecut. Aceste cifre fac din T3 cel mai bun trimestru din acest an pentru 2Performant, atât din punct de vedere al numărului şi valorii vânzărilor generate pentru magazinele online, cât şi în ceea ce priveşte comisioanele câştigate de afiliaţi.
"În trimestrul 3 am lansat cel mai important proiect al nostru din ultimii ani - Business League - o competiţie de marketing descentralizat, având drept criteriu principal numărul de vânzări online generate, în funcţie de care utilizatorii sunt clasificaţi pe cinci niveluri - de la Freelancers (cei care au sub 10 vânzări în 28 de zile) până la Unicorns (cei cu peste 10.000 de vânzări în acelaşi interval). Prin Business League, identificăm şi recompensăm campionii din marketing pe măsura performanţelor, care le oferă acces diferenţiat la premii şi condiţii comerciale superioare. Astfel, rezultatele obţinute de utilizatorii platformei 2Performant validează conceptul nostru de gamificare a marketing-ului, un exemplu în acest sens fiind performanţa înregistrată de afiliatul clasat pe primul loc în competiţie, care doar în a doua rundă a acesteia a generat peste 30.000 de vânzări în 28 de zile. În acest context, ne aşteptăm ca şi trimestrul al patrulea să continue trendul ascendent înregistrat în acest an, la finalul căruia suntem încrezători că vom depăşi pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro în ceea ce priveşte vânzările generate într-un singur an pentru clienţii noştri," a declarat Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant.
În trimestrul al treilea din 2022, câştigul mediu al afiliaţilor per 100 de click-uri a fost de 7,27 euro, o creştere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,4, în creştere cu aproximativ 5% faţă de trimestrul similar din 2021. De asemenea, valoarea medie a vânzării (excluzând TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 51,7 euro, o scădere cu 2,2% în comparaţie cu T3 2021, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,2pp, până la 2,3%.
Principalele categorii de produse vândute în al treilea trimestru din 2022 au fost: Modă, Farmaceutice, Cărţi & Filme & Muzică, Beauty, Electronice IT&C, Jucării şi Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sporturi & Outdoors, Sănătate & Îngrijire Personală şi Produse pentru animale de companie. În perioada analizată, primii zece clienţi ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Answear, DY Fashion, Elefant, Dr.Max, FashionDays, Sinsay, StarShinerS, Librărie.net, Lensa şi evoMAG.