Lensa inaugurează 10 ani de activitate cu o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei în perioada mai 2013 - decembrie 2022. În 2022, Lensa a consemnat o creştere a cifrei de afaceri de 70% faţă de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei, potrivit unui comunicat al companiei, remis astăzi redacţiei.
Cu un magazin online şi o reţea de 48 de showroomuri în 25 de oraşe din ţară, Lensa se poziţionează astăzi între cei mai mari retaileri de optică din România. Investiţiile în dezvoltarea reţelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune accelerată, astfel că în perioada ianuarie 2022 - aprilie 2023 compania a deschis un număr record de 33 de unităţi.
"La aniversarea a 10 ani de Lensa, ne uităm cu bucurie în spate, pentru că ştim că am reuşit să schimbăm în bine vieţile a sute de mii de români. Bilanţul aniversar arată că ne-am îndeplinit cu succes obiectivul cu care am pornit la drum la începuturi, acela de a le oferi românilor 1 milion de consultaţii gratuite. Lensa a consemnat o creştere spectaculoasă în ultimii ani în România. În 2022, cifra de afaceri a depăşit cu mult aşteptările noastre, fapt ce se datorează profesionalismului şi agilităţii echipei Lensa. Ne dorim să menţinem ritmul de creştere şi să le oferim cele mai bune servicii şi produse tuturor oamenilor care au nevoie să îşi îmbunătăţească performanţa vizuală", a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
În cei 10 ani de existenţă, Lensa a oferit românilor peste 1,1 milioane de consultaţii optometrice gratuite şi a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienţi.
În perioada 2 mai - 6 iunie, Lensa aniversează 10 ani de existenţă cu o campanie amplă de reduceri de până la 90%, la toate categoriile de produse, disponibilă atât pe Lensa.ro, cât şi în magazine.