• Aproape 100 de km de scrisori la promoţia Timişoreana
Promoţia Timişoreana, desfă-şurată în perioada 15 iulie - 30 septembrie, a pus la bătaie premii semnificative (20 Dacia Logan oferite ca mari premii, prin tragere la sorţi, precum şi premii instant: 10.000 x 12 can-uri Timişoreana) celor care au cumpărat sticle şi doze de Timişoreana.
Promoţia a adunat peste 534.000 de intrări pentru marile premii (cu 30% mai mult decît promoţia de anul trecut). Dacă ar fi puse una lîngă alta, ar înseamna aproximativ 100 de km de scrisori!
Notorietatea spontană a promoţiei în rîndul consumatorilor a atins 43% (comparativ cu 27%, în cazul promoţiei de anul trecut). În acelaşi timp, a cres-cut cu 25% procentul celor care preferă să consume Timişoreana înaintea celorlalte mărci de bere, în perioada iulie - septembrie, comparativ cu perioada aprilie - iunie.
Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească cu o cotă de piaţă anuală estimată la 24%. Ursus Breweries deţine în acest moment patru fabrici de bere, cu o capacitate totală de peste 3 milioane de hectolitri şi aproximativ 1.300 de angajaţi. Compania îşi desfăşoară activitatea în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău, Braşov şi Tunari. Mărcile Ursus Breweries sînt: Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni şi Pilsner Urquell.
În anul financiar aprilie 2004 - martie 2005, compania a înregistrat o creştere a volumului vînzărilor de 15% faţă de anul anterior şi o cifră de afaceri de 122 milioane de euro. În aceeaşi perioadă, cea mai puternică creştere a vînzărilor au înregis-trat-o Timişoreana Lux, cu un procent de 103% şi Ursus Premium, cu un procent de 58%.
SABMiller plc este unul dintre cei mai mari trei producători de bere din lume, cu un volum de peste 148 milioane de hectolitri de bere înregistrat în perioada 1 aprilie 2004 - 31 martie 2005. Compania este prezentă în peste 40 de ţări de pe patru continente, dispune de un portofoliu de mărci solid şi ocupă o poziţie de vîrf în multe dintre ţările unde sînt amplasate fabricile sale de bere.
La sfîrşitul anului financiar aprilie 2004 - martie 2005, grupul SABMiller a înregistrat creşteri importante pentru al treilea an consecutiv în aceeaşi perioadă, veniturile companiei crescînd la 2.409 milioane dolari, cu 27% peste nivelul înregis-trat în anul precedent. În Europa cele mai bune rezultate au fost obţinute de Polonia, Rusia şi România, în condiţiile unui context economic favorabil, a creşterii consumului de bere pe cap de locuitor şi îmbunătăţirii modului de operare a companiilor.
În afara Statelor Unite, SABMiller plc se situează printre cele mai importante companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Grupul a încheiat la data de 31 martie 2005 exerciţiul financiar cu un profit (înainte de impozitare) de 2.194 milioane dolari şi o cifră de afaceri de 14.543 milioane dolari. Compania SABMiller plc este cotată la bursele din Londra şi Johannesburg.