Clienţii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacţionat, în martie, aproape de două ori mai mult în aplicaţiile de mobile şi internet banking, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atât ca număr de tranzacţii (creştere cu 73%), cât şi ca volume (creştere cu 83%).
"Interesul în creştere către interacţiunile digitale în această perioadă este demonstrat şi de numărul de clienţi unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în luna martie, cât şi de intensificarea puternică a frecvenţei utilizării aplicaţiilor de către fiecare client", a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
De asemenea, numărul de schimburi valutare lei-euro şi euro-lei, efectuate de clienţi la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat în luna martie, faţă de luna septembrie 2019, conform comunicatul Raiffeisen Bank.
Cătălin Munteanu a menţionat: "O opţiune foarte apreciată de către clienţii noştri, de la momentul lansării ei în noile aplicaţii, este Smart Hour, o ora în care clienţii Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoţie lansată în august 2019, într-o opţiune permanentă".
Volumul plăţilor online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în luna martie 2020 faţă de aceeaşi lună a anului trecut. În cazul tranzacţionării la POS pot fi observate creşteri semnificative, de două cifre, atât în ceea ce priveşte numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora. Clienţii băncii optează tot mai mult şi pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendinţă demonstrată şi de creşterea cu 40% a numărului de plăţi electronice către furnizori.
Domnul Munteanu a adăugat: "Am înregistrat o creştere semnificativă a utilizării cardurilor că instrument de plata, atât pentru achiziţiile online, cât şi pentru cumpărăturile în magazine, dar şi pentru plata facturilor".
În luna martie 2020, mai mulţi clienţi ai băncii au optat pentru plăti automate înregistrându-se o creştere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, faţă de martie 2019. În acelaşi timp, numărul de tranzacţii de retragere cash ATM a scăzut cu aproximativ 18%.