Zitec, lider pe piaţa de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluţii şi servicii de transformare digitală, anunţă creşterea echipei cu peste 65% pe durata pandemiei, de la 160 de specialişti în martie 2020, la 265 în prezent, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Totodată, compania a trecut definitiv la modul de lucru hibrid, ceea ce permite membrilor echipei să decidă individual opţiunea privind desfăşurarea activităţii, din birou sau la distanţă.
Zitec îşi propune extinderea echipei cu cel puţin 60 de specialişti, atât pe roluri tehnice de programare în PHP, iOS, Android, Node.Js, React JS, poziţii de Quality Assurance, Project Management, precum şi în departamentele de suport: financiar, resurse umane, marketing sau vânzări.
Încă de la debutul pandemiei, compania, unul dintre cei mai doriţi angajatori în 2021 conform undelucram.ro, a luat decizia ca întreaga echipă să-şi desfăşoare activitatea în sistem remote. În migrarea rapidă la un mod de lucru exclusiv de la distanţă a contat foarte mult şi faptul că, de mai mulţi ani, Zitec oferea posibilitatea membrilor echipei de a lucra de acasă oricând şi pe orice perioadă de timp îşi doresc, fiind una dintre primele companii de IT din România care a introdus politica de Work from home nelimitat.
Potrivit sursei citate, pentru a decide modul de lucru pe care Zitec îl va adopta în continuare, dar şi din dorinţa de a ţine cont de preferinţele tuturor membrilor echipei, compania a realizat un sondaj intern în ceea ce priveşte opţiunile în care aceştia vor să-şi desfăşoare activitatea. Potrivit sondajului, peste 60% dintre colegi doresc să lucreze de acasă, 20% vor să lucreze de la birou, iar 20% preferă un mod de lucru hibrid, atât de acasă, cât şi de la birou. Astfel, membrii echipei Zitec au posibilitatea de a lucra exclusiv de acasă, de a reveni la birou atunci când doresc şi, mai mult, de a alege să lucreze la oricare dintre sediile companiei din Bucureşti sau Braşov, în funcţie de modul de lucru pe care aceştia îl consideră eficient pentru ei.
"Am preferat să nu impunem o politică rigidă la nivel de companie cu privire la modul de lucru post-pandemie şi am decis să lăsăm lucrurile să se aşeze în mod natural, bazându-ne pe principiul că preţuim flexibilitatea, dar şi asumarea responsabilităţii în cadrul echipelor. Prin urmare, am luat hotărârea să trecem la un mod de lucru hibrid, astfel încât fiecare membru al echipei să poată alege cea mai bună opţiune pentru el. Oferim în continuare colegilor noştri stabilitate, siguranţă şi suport în a gestiona acest context pandemic cu toate schimbările pe care le-a generat, păstrând în acelaşi timp un nivel ridicat de transparenţă şi de comunicare la nivelul întregii companii, astfel încât să putem preveni din timp orice risc care ar putea apărea odată cu modul de lucru hibrid", a declarat Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer în echipa Zitec.
În acelaşi timp, periodic, compania încurajează interacţiunea faţă în faţă a colegilor, indiferent că sunt discuţii despre evoluţia proiectelor sau ieşiri după program. Astfel, Zitec se preocupă constant să creeze diverse oportunităţi, ţinând cont de situaţia epidemiologică, în care membrii echipei să poată interacţiona fizic unii cu ceilalţi, prin ieşiri lunare, evenimente interne sau teambuilding-uri devenite deja tradiţie în companie. Acestea sunt cu atât mai necesare, cu cât echipa Zitec este într-o creştere continuă, noii membri având nevoie de astfel de contexte sociale prin care să-i cunoască pe ceilalţi colegi.
Zitec premiază recomandările de noi colegi cu o vacanţă
Pe toată perioada pandemiei, Zitec s-a concentrat pe creşterea echipei şi atragerea de oameni talentaţi printr-un proces de recrutare desfăşurat exclusiv online. În continuare, compania se află în căutare de noi colegi pentru cele 60 de posturi disponibile, desfăşurând o campanie de recomandări externe, parte a eforturilor de creştere a echipei.