Marketplace-ul a devenit un canal principal de vânzări pentru mulţi retaileri în ultimul an - tendinţă accelerată de digitalizarea în contextul pandemiei - şi va continua să genereze venituri importante jucătorilor din comerţul online, odată ce şi comportamentul de consum al clienţilor s-a schimbat, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria, a înregistrat în primele 5 luni ale anului o creştere cu 87% a vânzărilor în propria platformă marketplace, Esteto Marketplace, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Funcţionalităţile premium ale platformei, diversitatea sellerilor şi calitatea serviciilor pe întreg lanţul de vânzare, precum şi o apetenţă crescută a clienţilor pentru comerţul online au dus la creşterea vânzărilor în acest interval.
În prezent, Esteto Marketplace oferă posibilitatea creşterii vânzărilor pentru 517 magazine partenere înscrise în platformă, notează sursa citată.
Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro, a declarat: "Dacă pe tot parcursul anului trecut s-au alăturat Esteto Marketplace 93 de noi parteneri, care au listat 78.000 de produse, de la începutul lui 2021 peste 100 de parteneri noi, care au listat aproape 39.000 de produse, au ales platforma noastră marketplace. Pentru a le oferi clienţilor noştri o gamă diversă de produse şi servicii post vânzare de calitate, căutăm mereu parteneri serioşi, cu experienţă în eCommerce, care au stocuri, oferte bune şi capacitatea de a respecta termenele de livrare. Ţinta noastră este să încheiem anul cu 300 de noi parteneri în platformă."
Conform comunicatului, Esteto.ro investeşte constant în dezvoltarea platformei marketplace, oferind şi servicii de consultanţă partenerilor pentru a lua cele mai bune decizii, pentru a integra cel mai simplu fluxurile lor cu platforma Esteto Marketplace, concomitent cu realizarea de campanii de marketing dedicate produselor din marketplace.
În ceea ce priveşte investiţiile de anul acesta, strict pe segmentul marketplace, Esteto.ro se axează pe automatizarea procesului de lucru şi de integrare cu firmele de curierat şi cu platformele eCommerce şi pe creşterea numărului de parteneri şi a numărului de produse listate de către aceştia.
Pentru partenerii Esteto Marketplace, integrarea în platformă presupune:
- Listarea produselor rapid, direct în platformă, prin import din Excel sau prin API;
- Încasare rapidă a banilor direct în cont;
- Zero taxe de setup şi administrare de cont;
- Zero comision de procesare a plăţilor cu cardul;
- Livrare cu oricare dintre curieri şi stabilirea propriei politici de livrare şi costurile aferente;
- Suport dedicat
Esteto.ro nu percepe comisioane de listare în platforma marketplace, comisioane pentru plăţile cu cardul şi nici comisioane pentru transport sau comenzi anulate şi returnate. Singurul comision perceput este cel pentru comenzile livrate şi încasate, fără transport şi TVA.