BRD Groupe Societe Generale anunţă că, de la jumătatea lunii martie până astăzi, a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât şi în cadrul soluţiei proprii de amânare, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, numărul creditelor amânate la plată depăşeşte astfel 46.000, avand în vedere că anumiţi clienţi au solicitat amânarea mai multor credite. Aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fostpentru 3 luni, 8% - pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare.
Radu Topliceanu, Director General Adjunct al BRD, a decalarat: "Mă bucur că BRD a putut ajuta atât de mulţi clienţi în această perioadă. Am fost alături de clienţii noştri afectaţi financiar de criza COVID, mai întâi printr-o soluţie proprie, pusă rapid în aplicare, iar apoi prin alinierea la soluţia propusă de Guvern. Efortul făcut de echipele noastre pentru tratarea cererilor a fost considerabil şi a completat efortul de a găsi soluţiile cele mai bune pentru munca la distanţăşi în siguranţă. Perioada aceasta ne-a arătat că putem face lucrurile mai repede şi mai simplu - am introdus modalităţi noi de lucru, am dezvoltat aplicaţii şi procese.Sunt încrezător că vom păstra această agilitate pe termen lung.Le mulţumesc colegilor mei pentru excelenta mobilizare, atât pe partea de tratare a cererilor, cât şi în zona de dialog cu clienţii, care a fost intens solicitată. BRD va fi în continuare la dispoziţia clienţilor pentru a găsi soluţii la nevoile pe care le au în această perioadăşi pentru a sustine restartarea şi reconstruirea economiei".
Sursa citată menţionează că, începând din luna martie, banca a oferit clienţilor persoane fizice o soluţie proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceştia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020. De asemenea, BRD oferă, până la jumătatealuniiiunie, gratuitate la operaţiunilerealizateprinplatformele de internet şi mobile banking.