Legenda rock-ului canadian, Bryan Adams, va colabora, anul acesta, cu grupul internaţional de logistică DHL, parte a Deutsche Post DHL Group, în turneul mondial "Shine A Light". În calitate de partener logistic oficial, DHL va gestiona serviciile de transport pentru Bryan Adams şi trupa sa în peste 20 de ţări.
În acest turneu, Bryan Adams îşi va promova cel de-al 14-lea album de studio, "Shine A Light", care va fi lansat pe 1 martie.
Potrivit unui comunicat DHL privind acest parteneriat, furnizorul de servicii de logistică anunţă că va sărbători propriul debut în afaceri, care a avut loc în 1969, călătorind din Marea Britanie în Australia alături de superstar, a cărui carieră include megahituri precum "Summer of '69" şi "Run to You."
DHL şi Bryan Adams nu s-au asociat întâmplător, deoarece atât grupul, cât şi solistul împărtăşesc pasiunea pentru sustenabilitate: Adams prin proiectele de protecţie a mediului derulate prin Fundaţia Bryan Adams, respectiv DHL prin "Misiunea 2050: Zero Emisii". În acest ccontext, DHL va planta un copac pentru fiecare bilet vândut în cadrul turneului "Shine A Light" de anul acesta, care va începe la data de 25 februarie în Belfast, Marea Britanie.