Hyundai, care împreună cu subsidiara Kia formează al cincilea producător auto mondial, a precizat că în perioada aprilie-iunie 2016 profitul său net a scăzut cu 1,5% în ritm anual, până la 1,760 miliarde woni (1,55 miliarde de dolari), chiar dacă vânzările sale au crescut cu 8%, la 24,680 miliarde woni (21,7 miliarde de dolari), informează AFP.
Potrivit reprezentanţilor Hyundai, în prima jumătate a anului, compania a vândut un număr de 2,39 milioane de autovehicule, cu 1% mai puţin decât în perioada similară a anului trecut, şi a avertizat că prognozele sale pentru al doilea semestru au devenit mai incerte, ca urmare a deciziei Marii Britanii de a ieşi din Uniunea Europeană.
"Credem că ne vom confrunta cu şi mai multe dificultăţi în a doua jumătate a acestui an, pe măsură ce incertitudinile au crescut ca urmare a Brexitului şi a revizuirii perspectivelor economiei mondiale", au precizat reprezentanţii grupului auto sud-coreean.