În urma procesului de reconstrucţie de brand şi a noii strategii de marketing, realizate de Brandocracy, Codul Morse este sursă de inspiraţie pentru identitatea vizuală a WellCode, furnizor de programe de mentorat în IT

J.P.
Comunicate de presă / 1 iunie 2021

În urma procesului de reconstrucţie de brand şi a noii strategii de marketing, realizate de Brandocracy, Codul Morse este sursă de inspiraţie pentru identitatea vizuală a WellCode, furnizor de programe de mentorat în IT

WellCode, compania fondată de Petru Trîmbiţaş, fost olimpic la informatică, cu stagii la Facebook şi Google, devine "ecosistemul în care înveţi să scrii un cod, să programezi în orice limbaj şi să îţi creezi o viaţă mai bună", în urma procesului de construcţie de brand, creare identitate vizuală şi strategie de marketing, realizat de echipa de consultanţi coordonată de Anca Rarău, fondator Brandocracy. Noua identitate vizuală integrează în imaginea brandului WellCode o soluţie care în urmă cu 200 de ani revoluţiona comunicarea şi transmiterea la distanţă a mesajelor: Codul Morse, conform unui comunicat remis redacţiei.

Din 2017, WellCode oferă cursuri de programare IT, dar şi servicii de mentorat în cadrul acestor cursuri, adresându-se tuturor celor care vor să înveţe programare, fie că sunt la început de drum în carieră ori vor să facă o schimbare în viaţa profesională, indiferent de domeniul de activitate, fără a renunţa la jobul pe care îl au, respectiv, fără a absolvi o facultate de profil.

"Programul de învăţare este ca o carte interactivă, iar învăţarea se realizează de fiecare cursant în ritmul propriu, cu mentorat şi coaching personalizat din partea echipei WellCode. Noi vrem să schimbăm mentalităţi, ştim că este un proces de durată şi că suntem pe o piaţă foarte competitivă care evoluează într-un ritm alert. Am înţeles rapid că avem nevoie de o strategie de marketing şi poziţionare care să ţină cont de acest ritm dar în acelaşi timp să ne reprezinte. Construcţia de brand şi noua strategie de marketing, realizate de Brandocracy, sunt soluţia potrivită pentru a ne susţine în procesul de dezvoltare pe termen mediu şi lung", a explicat Petru Trîmbiţaş, fondatorul WellCode.

Pentru 2021, compania estimează că va atinge pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri, avans dublu faţă de anul anterior, pe fondul creşterii cererii pieţei şi al dezvoltării echipei. În cei patru ani de activitate, echipa WellCode a ajuns la 22 angajaţi dintre care cel mai tânăr este elev în clasa a XII-a. De la lansarea ecosistemului de învăţare www.wellcode.ro, peste 100.000 de persoane s-au înscris pentru cursurile gratuite, cel mai tânăr cursant fiind elev la gimnaziu(12 ani - n.n.), în timp ce decanul de vârstă este pensionar.

"WellCode este unul dintre cele mai provocatoare proiecte la care am lucrat în prima parte a acestui an, în care principala misiune a fost să punem experienţa în ecuaţia inovaţiei, să construim cea mai potrivită strategie de branding şi poziţionare a unui business creat de un reprezentant al Generaţiei Z, născut şi crescut în era tehnologiei. WellCode este mai mult decât un business, este o idee care poate schimba vieţi, este un program de formare şi mentorat destinat celor cu o motivaţie puternică în evoluţia profesională şi personală", a declarat Anca Rarău, fondatorul Brandocracy.

Strategia de marketing, gândită la începutul anului, când omenirea era în continuare preocupată de situaţia pandemică, a plecat de la realităţile macroeconomice, de la trendurile interne şi internaţionale - inclusiv comportamentale, de la oportunităţile oferite de industria IT şi, bineînţeles, de la obiectivele pe care Petru Trîmbiţaş şi echipa sa le-au trasat pentru următoarea perioadă: câştigarea şi consolidarea poziţiei de lider pe piaţa locală a formatorilor de programatori, asistarea şi consilierea absolvenţilor în procesul de angajare, fidelizarea echipei şi crearea unei noi divizii pentru dezvoltarea companiei.

Pe lângă validarea valorilor şi a principiilor companiei, una dintre principalele provocări ale proiectului de construcţie de brand a fost identificarea arhetipurilor de clienţi-cursanţi, pe o plajă extrem de generoasă care nu ţine cont de vârstă, sex sau profesie. "Din cele peste zece categorii de potenţiali cursanţi, echipa Brandocracy a creionat profilul candidaţilor ideali ai WellCode, principalele caracteristici ale acestora fiind, ca un numitor comun, interesul pentru inovaţie şi dorinţa de dezvoltare, de experienţe, de schimbare în bine a vieţii personale pornind de la ceea ce faci ca job. Noua strategie are în vedere şi fundamentul dat de valorile reprezentative pentru echipa WellCode: Învăţare continuă, Implicare, Perseverenţă, Disponibilitate, Onestitate, Disciplină, Comunicare".

Crearea unei noi identităţi vizuale a fost un alt pas important al proiectului, ţinând cont de faptul că logo-ul este primul element în simbolistica unui business. Pornind de la construcţia de brand şi de la industria în care îşi defăşoară WellCode activitatea, echipa Brandocracy a ales să folosească vechiul alfabet Morse pentru a scrie noul logo WellCode, o demonstraţie că acumulările trecute pot servi dezvoltării viitoare atunci când acestea sunt aşezate la locul potrivit.

"Inventat la mijlocul anilor 1830, Codul Morse a avut cea mai lungă viaţă dintre toate sistemele electronice de codificare, fiind folosit până în anul 1997. Codul Morse a reprezentat o sursă de inspiraţie pentru programarea binară (1 şi respectiv 0). Simbolul WellCode, scris în formă de C, folosind Codul Morse, reprezintă o abordare specială şi prin faptul că numele brandului este inscripţionat în simbol", au precizat reprezentanţii Brandocracy.

Prin poziţionarea de marketing realizată de Brandocracy, WellCode devine "ecosistemul în care înveţi să programezi în orice limbaj, dar şi să îţi creezi o viaţă mai bună". Practic, WellCode îşi asumă trei roluri principale în relaţia cu clienţii săi, fiind în acelaşi timp Mentor, Expert şi Facilitator. În această paradigmă de servicii şi roluri, compania oferă, de fapt, românilor interesaţi să înveţe programare nu doar noţiunile necesare dar şi cadrul motivaţional pentru a-şi schimba în bine vieţile, alături de suport real în schimbarea personală şi profesională pe care şi-o doresc.

Din partea Brandocracy, echipa de proiect a fost reprezentată de Cipriana Stan - digital marketing strategist, Alexandru Ion - senior designer, Anca Rarău - brand&marketing strategist, iar pentru WellCode s-au implicat Petru Trîmbiţaş - CEO, Mihai Bîrsan - social media manager şi Flavia Burlibasa - media buyer.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb