Volkswagen a continuat şi în acest an proiectul "O maşină nouă, un copac plantat", pădurea Volkswagen din comuna Borcea, judeţul Călăraşi, mărindu-se cu încă 22.000 de copaci, arată un comunicat de presă.
Parteneriatul demarat în 2010 cu autorităţile locale din comuna Borcea pentru o perioadă de 5 ani constă în realizarea Pădurii Volkswagen prin împădurirea a peste 25 ha de teren în zona dig-mal a Braţului Borcea, zonă care a fost de mai multe ori puternic afectată de inundaţii.
"Responsabilitatea noastră constă atât în acţiuni şi proiecte de implicare socială, din care amintim printre altele susţinerea Maratonului Internaţional Bucureşti şi sponsorizarea fundaţiilor Hospice Casa Speranţei, Concordia, Homes and Hope for Children, OvidiuRom şi alţii, cât şi în folosirea la scară largă a tehnologiilor prietenoase cu mediul. Tehnologiile BlueMotion care echipează deja majoritatea modelelor Volkswagen, asigură în acelaşi timp plăcerea deplină a condusului şi reducerea emisiilor poluante şi a consumului. Noi numim această abordare Think Blue", a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
Oana Năstase, director Asociaţia Bucharest Running Club, a precizat: "Implicarea în protejarea mediului este unul dintre credo-urile Maratonului Internaţional Bucureşti. Ne-am alăturat campaniei Volkswagen România "O maşină vândută, un copac plantat" din dorinţa de a susţine soluţionarea unei probleme de mediu prin acţiuni durabile cu impact real asupra unei comuniţăti. Odată cu Maratonul Internaţional Bucureşti şi echipa noastră a crescut, prin implicarea a peste 300 de persoane la activităţile de plantare, atât alergători cât şi voluntari. Cu sprijinul acestora, alături de echipa Volkswagen România, a reprezentanţilor autorităţilor locale şi al jurnaliştilor din presa centrală şi locală, am reuşit să plantăm şi în acest an 22.000 de puieţi de sălcioară şi totodată, să operăm lucrări de completare la loturile plantate anii trecuţi".