ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacţiilor online de luni, 29 octombrie, închizând toate casieriile fizice şi transformând sucursalele în unităţi de tipul self-service.
Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare devine ING Home'Bank, în timp ce Self'Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale.
La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgea banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING HomeBank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an. Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.10.2018, 16:38)
Bnak Bnak no more bnaking with ING