ING Bank România anunţă că a trecut de la o medie de 14% de persoane care lucrează de acasă la peste 95% în doar câteva zile, menţinând fluxul de lucru şi standardele obişnuite, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, acest lucru a dus la o experienţă de lucru de la domiciliu la o scală mai mare şi la oportunitatea de a descoperi care sunt cele mai importante beneficii ale acestui proces digital.
Richard de Graaf, Head of Human Resources ING Bank Romania, a declarat: "Lucrul de acasă pentru noi, cei de la ING Bank România, nu este o noutate, mai ales că din 2017 aplicăm metoda Agile şi suntem familiarizaţi cu flexibilitatea în domeniul muncii. Ceea ce a fost nou a fost modul în care am reuşit să lucrăm 95% de acasă peste noapte şi să ne menţinem standardele de lucru. A fost un efort valoros al echipei noastre şi vreau să le mulţumesc tuturor pentru munca depusă. Avem norocul să avem o echipă digitală, responsabilă şi flexibilă. În această perioadă în care am lucrat într-o proporţie atât de mare de acasă, ne-am adaptat: am avut o comunicare directă şi constantă cu angajaţii noştri, pentru a le înţelege necesităţile, a fi aproape de ei şi a trece peste această perioadă pe cât de uşor a fost posibil."
Sursa citată menţionează că , la început a fost implementată la nivel local o soluţie VPN pentru a le pune la dispoziţie aproape tuturor angajaţilor experienţa muncii de acasă. Toţi angajaţii aveau deja laptopuri şi telefoane mobile, dar 500 de monitoare le-au fost trimise acasă şi, de asemenea, multe scaune, toate acestea pentru a face experienţa muncii de acasă cât mai plăcută şi confortabilă.
"Sucursalele ING au acum o soluţie de lucru de la domiciliu pentru prima dată. Totodată, am redus programul de lucru până la ora 15:00. După aceea, a fost lansat un nou instrument de comunicare internă - Yammer - şi în doar două săptămâni au fost 1.325 de utilizatori activi, dintr-un număr total de peste 2.500 de angajaţi, care folosesc zilnic acest instrument pentru a interacţiona şi pentru a menţine distractiv mediul profesional. Conversaţiile deschise sunt recurente pentru a rămâne informaţi şi conectaţi. Spre exemplu, au fost purtate discuţii cu directorul general al ING, Mihaela Bîtu, despre planurile băncii, sau cu macroeconomistul Valentin Tătaru, despre aşteptările pentru perioada următoare.", arată comunicatul.
Un sondaj intern realizat cu angajaţii ING Bank România în luna aprilie, referitor la experienţa lor de lucru de acasă, a descoperit că aceasta a avut un impact pozitiv important asupra echilibrului dintre viaţa profesională şi cea personală (mai mult timp petrecut cu familia, noi obiceiuri, timp pentru muncă vs. timp pentru relaxare etc.), absenţa deplasării la muncă (nu mai există timpul ocupat de drumul către şi de la birou), productivitatea (mediile casnice mai liniştite oferă mai puţine întreruperi şi distrageri) şi colaborare (cu echipa, folosind instrumente de colaborare online).
În acelaşi timp, când au fost întrebaţi care sunt provocările cu care se confruntă, mulţi dintre angajaţi au spus că le lipsesc colegii, faptul că nu au un spaţiu de lucru dedicat şi dificultăţile de a lucra singuri.
"Pentru noi, cei de la ING Bank România, prioritar va fi să avem o comunicare directă şi constantă cu angajaţii noştri, «să le luăm pulsul» şi să ne adaptăm la necesităţile lor. Prin urmare, la sfârşitul acestui an, ING va scădea procentul de angajaţi care pot fi la birou la 60%, iar 40% vor putea lucra de acasă sau vor fi în vacanţă. Perioada aceasta ne-a dovedit că putem lucra în număr mare de acasă, că pentru unii dintre colegi aceasta este o soluţie preferată şi vom continua să lucrăm de acasă într-o proporţie mai mare decât înainte. Important este să ne menţinem angajaţii implicaţi, motivaţi şi în siguranţă.", a afirmat Richard de Graaf, Head of Human Resources ING Bank Romania.
1. nu recomand aplicarea CV-urilor la ei
(mesaj trimis de Vali în data de 11.05.2020, 16:25)
sunt cam panarame astia . . . am incercat odata sa ma angajez la ei si interviul + atmosfera interna mi s-au parut deplorabile ... dupa aceea am inceput sa ii evit la aplicarea pentru alte joburi.
nu recomand ING. Sunt jenanti.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.05.2020, 17:20)
Au tinut cu dintii de mine ca si client si am reusit sa inchid contul dupa 10 zile de incercari. Cer tot felul de hirtii semnate si garantii ca esti persoana din cont.
Panarama digitala Ing Bank.
Exista Alior bank pe internet ce este mult mai bine pregatita pentru noua modalitate digitala de bancare.