Comerţul electronic influenţează comportamentul cumpărătorilor B2B (Business-to-Business) la fel de mult ca pe cel al celor B2C (Business-to-Consumer), iar pe măsură ce tot mai multe companii fac trecerea către online, nevoia de soluţii de automatizare şi echipamente digitale creşte accelerat, conform unui comunicat remis redacţiei. În mod tradiţional un eveniment dedicat clienţilor finali, Black Friday a devenit în ultimii ani deosebit de atractiv inclusiv pentru segmentul B2B, unde sensibilitatea la factorul preţ este diferită, accentul fiind pus nu doar pe economiile de costuri obţinute, ci şi pe valoarea adăugată adusă de produsele şi echipamentele achiziţionate prin intermediul campaniilor de Black Friday.
Potrivit IT Genetics, furnizor de tehnologii şi soluţii IT profesionale pentru optimizarea proceselor de lucru şi digitalizarea operaţiunilor, de la an la an, tot mai multe companii aleg să cumpere echipamentele necesare pentru procesele de digitalizare în perioada campaniei de Black Friday. IT Genetics este prima companie din România care a lansat o campanie de Black Friday pentru afacerile de pe piaţa românească, în 2012, iar în acest an va organiza pe 11 noiembrie o nouă campanie consecutivă de reduceri de Black Friday. Campania este dedicată exclusiv segmentului B2B, pe toate cele patru pieţe în care activează IT Genetics: România, Bulgaria, Ungaria şi Spania şi se va desfăşura prin intermediul magazinului online ITGstore dedicat, din cele patru ţări.
Potrivit sursei citate, campania de Black Friday va include şi piaţa din Spania, unde IT Genetics a deschis o reprezentanţă la Madrid, în urma unei investiţii de 300.000 de euro. Campania va avea loc în data de 25 noiembrie în Spania, şi pe 18 noiembrie, pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria.
În premieră în acest an, compania va organiza prima sesiune de LIVE Shopping pentru B2B, doar pe piaţa din România. Astfel, cei interesaţi să facă achiziţii pot intra în direct cu un consultant IT Genetics. Sesiunea de LIVE Shopping se va desfăşura pe parcursul a 2 ore, iar clienţii vor putea pune întrebări despre produse şi vor putea alege dintr-o gamă variată de echipamente din oferta Black Friday IT Genetics. Suplimentar, IT Genetics a pregătit şi câteva surprize pentru cei care se alatură LIVE evenimentului, accesând următorul link: https://www.itgstore.ro/black-friday-live-shopping
Companiile care activează în sectoare precum producţie şi distribuţie, retail, e-commerce, transport & logistică, transport de persoane, farma, sănătate, utilităţi sau sectorul public pot obţine economii semnificative de costuri, timp, resurse umane şi chiar de energie, datorită unei game variate de echipamente care eficientizează procesele, cresc productivitatea şi reduc consumul de energie. Pe lângă echipamentele din categorii precum cititoare de coduri de bare, imprimante de bonuri, imprimante de etichete, imprimante termice, terminale mobile, puncte de vânzare, aparate de etichetat, consumabile, soluţii software & IT&C, în oferta de Black Friday din acest an se regăsesc şi echipamente eco-friendly, care pot contribui la reducerea facturii de energie şi la decarbonizarea sectoarelor cu emisii ridicate.
În România, campania se va desfăşura prin intermediul magazinulului online propriu, www.itgstore.ro, dar şi prin intermediul aplicaţiei ITGStore.ro, prima aplicaţie mobilă dedicată 100% segmentului B2B. Clienţii beneficiază de reduceri de până la 80% pentru o gamă largă de echipamente atât de la branduri internaţionale renumite, cât şi branduri proprii IT Genetics, precum Metter. Sertarele de bani Metter se vor afla în acest an în oferta de Black Friday, fiind unele dintre cele mai utile dotări pentru punctele de vânzare.
"Prin intermediul IT Genetics, companii din diverse sectoare de activitate din România, Bulgaria, Ungaria şi Spania vor beneficia de preţuri promoţionale pentru unele dintre cele mai inovatoare soluţii de automatizare oferite de producători recunoscuţi la nivel mondial. Soluţiile şi echipamentele oferite ajută la eficientizarea proceselor operaţionale îngreunate, la optimizarea activităţii şi impulsionează productivitatea şi rezultatele de business. Am avut un feedback foarte bun în fiecare an atât de la clienţii noştri, cât şi de la potenţiali clienţi şi ne bucurăm că putem susţine companiile care au nevoie de soluţii care să le ofere rezultate concrete, cât mai rapid, mai ales în acest an marcat de atât de multe provocări, precum creşterea inflaţiei, sau problemele cauzate de situaţia energetică", spune Adriana Arhire, CEO IT Genetics.
Partenerul principal al campaniei este Honeywell ce contribuie la optimizarea proceselor de lucru ale companiilor din varii domenii: de la retail, transport şi logistică, producţie până la construcţii, industrie aerospaţială sau prelucrare chimică.
La ediţia din acest an vor fi oferite şi vouchere de reduceri, în valoare de 250 lei, valabile timp de 4 luni, şi care pot fi folosite pentru achiziţia de echipamente de pe magazinul online itgstore.ro, se menţionează în comunicat.