Elevii liceului Jean Monet din Bucureşti au tras la sorţi cîştigătorii celor 40 de premii de 1.000 dolari fiecare oferite în cadrul promoţiei "Fă-ţi de cap cu 1.000 de dolari". Acestea se adaugă celor 10.000 de premii garantate constînd în 6.000 de jocuri de darts magnetice şi 4.000 de rucsaci Joe oferite pe parcursul promoţiei. Toate premiile acordate au o valoare de peste 100.000 dolari. Promoţia s-a derulat în perioada 1 aprilie - 31 mai 2004 şi a fost susţinută intens pe toate canalele TV şi radio, în magazine şi prin panotaj stradal.
Compania Nestlé România sărbătoreşte aniversarea a zece ani de prezenţă pe piaţa românească a napolitanelor Joe, produse din 1994 la fabrica sa din Timişoara. Aniversarea a 10 ani de Joe a stat sub semnul noii campanii de imagine "Joe - O zi bună!" lansată la începutul acestui an.
În anul 2000, Nestlé a achiziţionat producătorul timişorean de napolitane Joe IBC. Din acel moment, peste 10 milioane dolari au fost investiţi pentru cumpărarea şi modernizarea fabricii.