Într-un deceniu de la deschiderea hotelului Capital Plaza din Bucureşti, peste 300.000 de turişti i-au trecut pragul unităţii de cazare, dintre care mai mult de 70% au fost străini. Datele arată că gradul de ocupare al hotelului păstrează tendinţele actuale ale pieţei, în medie, în 10 ani, acesta fiind de peste 75%.
Cătălin Ştefan, General Manager, Hotel Capital Plaza a declarat: "Hotelul nostru a fost conceput de oameni de business pentru oameni de business. Acţionariatul este 100% românesc, iar întregul concept a avut la bază promovarea unui model de business local".
În cei 10 ani de activitate, veniturile hotelului din segmentul de cazare au însumat 60% din total, restul fiind acoperit de segmentul reprezentat de organizarea de evenimente corporate şi sociale. La final de 2018, cifra de afaceri a Capital Plaza a fost de peste 13 milioane de lei (aproximativ 2,8 milioane de euro), iar pentru 2019 reprezentanţii estimează o creştere de 10%.
"Pe termen scurt şi mediu ne-am propus să aducem îmbunătăţiri, să ne aliniem noilor tendinţe de pe piaţa hotelieră, dar şi din zona de tehnologie, pentru că vrem să oferim clienţilor noştri facilităţi adecvate unui hotel de patru stele premium. Ne-am câştigat clienţii pe baza serviciilor oferite, concurăm cu succes hotelurile de lanţ şi vrem să ne păstrăm poziţia în piaţă şi standardele de calitate înalte deja impuse", completează Cătălin Ştefan.
Inaugurat pe 1 octombrie 2009, Capital Plaza este unul dintre cele mai importante hoteluri de patru stele din Bucureşti, singurul dintre cele cu o capacitate mare de cazare neafiliat unui lanţ internaţional. Hotelul este desfăşurat pe 7.500 de metri pătraţi, iar în prezent are aproximativ 70 de angajaţi. Localizat la doar câteva minute de Piaţa Victoriei, hotel Capital Plaza este o unitate de cazare modernă, cu o capacitate de 95 de camere, 5 săli de conferinţe şi 3 restaurante.