Numărul de utilizatori români de internet cu cont pe Facebook a crescut în anul 2014 cu 8,57%, ajungând la 7,6 milioane la începutul anului 2015 de la 7 milioane la începutul anului 2014, arată datele Facebrands.ro şi Facebrands PRO, serviciile de monitorizare şi analiză a activităţii pe Facebook în România.
Potrivit unui comunicat al serviciilor, din cei 7,6 milioane de utilizatori, 6.739.140 (88,67%) din şi-au setat oraşul în profil. Faţă de anul trecut, aceştia au crescut în număr absolut dar au scăzut uşor în proporţie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când erau 6.571.780 (93,88% din total, la momentul respectiv)
Capitala are în continuare cei mai mulţi cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România, 1.480.640 - 21.97%, urmată de Cluj Napoca, Iaşi, Timişoara, şi Constanţa cu peste 200.000 utilizatori de Facebook.
Alte nouă oraşe au peste 100.000 de utilizatori de Facebook: Craiova, Braşov, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Arad, Bacău, Piteşti şi Sibiu.
Numărul de pagini româneşti create pe Facebook a crescut în 2014 de la 23.755 la 26.785 (cu 12,75%).
Cele mai multe pagini româneşti de Facebook sunt în categoriile Afaceri locale (2880), Artă şi Cultură (1672), Sănătate & îngrjijire personală (1495), Magazine online (1487), Cântăreţi şi trupe (1319) şi Bloguri (1159).
Serviciile Facebrands.ro şi Facebrands PRO oferă o imagine completă asupra tuturor activităţilor de marketing şi comunicare pe Facebook în orice categorie sau industrie, majoritatea agenţiilor şi clienţilor care obţin rezultate pe Facebook folosind serviciul Facebrands PRO pentru măsurare şi benchmarking.