Compania Albalact îşi menţine afacerile, la nouă luni ale acestui an, în liniile bugetate, după ce şi-a extins portofoliul de brânzeturi şi a intrat într-o nouă categorie de piaţă, cu un brand nou, se arată într-un comunicat trimis redacţiei.
În perioada ianuarie-septembrie, Albalact raportează o cifră de afaceri de 247.002.943 lei, aproape la nivelul cifrei înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut (246.184.629 lei).
Profitul net raportat de companie după nouă luni este de 2.719.842 lei, uşor în scădere faţă de cel înregistrat în intervalul ianuarie-septembrie 2011 (3.515.840 lei).
Raul Ciurtin, preşedinte şi director general Albalact, a declarat: "Piaţa se contractă în continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curând. Scăderea puterii de cumpărare, scumpirea dramatică a materiei prime, seceta, fluctuaţiile de curs valutar sunt probleme serioase în acest moment, care pun o presiune uriaşă pe preţuri şi pe profitabilitate. Oamenii cumpără mai ieftin, iar vânzările cresc în volum, dar scad în valoare. Faptul că ne menţinem afacerile este un rezultat bun în condiţiile economice actuale, ţinând cont de faptul ca anul acesta am avut extinderi importante de portofoliu şi am lansat un brand nou. Nu suntem pesimişti, însă este evident că perioada care va urma va fi mai dificilă. Obiectivul nostru este să ne menţinem profitabil în categoriile în care suntem lideri şi să creştem în celelalte categorii".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2012, 18:00)
Mai bine vand acum Albalact, cand inca mai pot obtine un pret cat de cat bun. Peste 2-3 ani o sa se roage de altii sa le-o cumpere.