Brandul Dulcinella, venit din Republica Moldova şi prezent în România din anul 2019, anunţă extinderea reţelei de cofetării în Bucureşti, Iaşi şi Suceava.
Cofetăriile s-au deschis în locaţii centrale, tip mall, au creat 16 noi locuri de muncă şi au necesitat împreună o investiţie de peste 300.000 de euro.
"Deschiderea de noi locaţii face parte din strategia noastră de expansiune. Scopul nostru este să valorificăm la maximum potenţialul brandului prin locaţii cu vizibilitate, trafic şi facilitate pentru clienţi cât mai mari, astfel încât să putem dezvolta, pe termen lung, brandul Dulcinella la nivel naţional. Mai mult decât atât, în noul plan de dezvoltare pe care îl avem punem accent pe noutate, adaptabilitate, dar şi pe o cultură organizaţională functională, oferind beneficii extra pentru angajaţi şi încercând constant să ii ajutăm să crească alături de noi." (Sergiu Diaconu, reprezentantul acţionarilor Dulcinella)
Cu ocazia noilor cofetării, Dulcinella lansează 5 produse noi dedicate noilor locaţii
Profiterolul, platourile de prăjituri premium, eclerele şi gogoşile umplute vor fi noile vedete ale acestor săptămâni, fiind proaspăt lansate în toate cele 20 de cofetării din ţară.
"Studiem constant comportamentul de consum al romanilor in materie de dulciuri produse de patiserie si reusim sa ne adaptam destul de rapid la tendintele actuale. Asa am lansat cele 5 produse noi, fiind unele dintre cele mai consumate dulciuri de către români. Ne bucurăm de atenţia şi dragostea pe care fiecare client le-a oferit locaţiilor Dulcinella în ultimii 5 ani şi credem că România este o piaţă excelentă care şi-a atins abia 25% din potenţial în privinţa segmentului de dulciuri şi produse de patiserie de calitate."(Sergiu Diaconu, reprezentantul acţionarilor Dulcinella)