Laurenţiu Ionescu: Informaţiile despre Vestor pot fi găsite pe toate reţelele de socializare

Media-Advertising / 29 august 2023

Laurenţiu Ionescu: Informaţiile despre Vestor pot fi găsite pe toate reţelele de socializare

Laurenţiu Ionescu este back office manager la Vestor România şi, împreună cu echipa sa de doi oameni gestionează managementul intern al companiei, programările şi calendarul activităţilor.

"Eu intervin întotdeauna pentru a gestiona activităţile şi a fluidiza programările atunci când sunt prea încărcate, mărind perioada dintre şedinţele de curs când acestea se aglomerează din cauza vârfului de solicitări. Există o medie de 50 de şedinţe pe zi, care sunt efectuate de cei 7 traineri, în condiţii de unu la unu, adică un trainer-un cursant, dar uneori avem un cumul de 60 de şedinţe şi atunci trebuie să intervin pentru o bună gestionare a calendarului acestora", a explicat Laurenţiu Ionescu.

El arată că echipa sa trebuie să se asigure că totul merge bine pentru clienţi şi a precizat că la primul contact echipa sa foloseşte 45 de minute în afara cursului plătit doar pentru pregătirea infrastructurii de curs, pregătirea canaalului de Zoom, Skype sau Whatsup pentru cursant şi introducerea acestuia în modalitatea de comunicare, pentru ca să nu se piardă timpul preţios al cursului pe motive tehnice.

Ulterior, cursanţii pot accesa echipa lui Laurenţiu Ionescu prin telefon pentru a cere şi alte lămuriri şi a perfecta modalităţile de interacţiune, în aşa fel încât cursul să fie dedicat doar informării, iar chestiunile administrative să fie tratate separat ca să nu ocupe timpul de curs, mai explică Laurenţiu Ionescu.

"Cursurile se desfăşoară în mod normal video, este mult mai util în acest fel pentru ca trainerul să îşi cunoască mai bine cursantul şi să îi poată fi de folos. Ca şi atunci când discuţi afaceri, contactul vizual este mult mai eficace. Dar, la solicitarea clienţilor, cursurile se pot desfăşura şi audio, în cazul în care clientul nu vrea să utilizeze facilitatea video", arată Laurenţiu Ionescu.

Vorbind despre experienţa sa anterioară, reprezentantul Vestor a precizat că, la fel ca şi majoritatea colegilor săi, el a venit de la o companie de trading, unde el prelua clienţii noi şi se ocupa de conturile acestora. "Mi-a folosit această experienţă, discutăm de acelaşi domeniu, chiar dacă la Vestor nu tranzacţionăm, dar unii clienţi au deja conturi şi eu cunosc toate aspectele legate de această activitate", a precizat Laurenţiu Ionescu.

Referitor la programările pe care le face, Laurenţiu Ionescu a arătat că uneori discută cu oameni care au funcţii şi responsabilităţi importante pentru care timpul este o problemă, dar a reuşit să găsească şi pentru ei modalitatea de a le oferi cursurile conform cu programul lor foarte încărcat. "La persoanele cu un anumit statut social, gestionarea timpului e foarte importantă. Oferim posibilitatea de a parcurge cursurile Vestor tuturor şi ajungem la un consens în cadrul programului. Uneori acest lucru nu este posibil în timpul săptămânii, aşa că oferim cursuri şi în week-end, chiar dacă atunci piaţa este închisă şi nu avem grafice live, dar explicăm acelaşi lucru pe grafice fixe", a explicat Laurenţiu Ionescu.

Aşadar, Vestor oferă şi posibilitatea de a urma cursurile în week-end, plus că aici s-a lucrat toată vara fără întrerupere, astfel că, exceptând sărbătorile legale, cursurile Vestor se desfăşoară şi în timpul dedicat vacanţelor.

În afara perioadelor de vacanţe însă, piaţa este mult mai activă, observă Laurenţiu Ionescu, iar cel mai important factor în acest domeniu este piaţa. Există evenimente fixe care provoacă mişcări mai rapide şi sunt mai interesante pentru cursanţi, dar şi mişcările mai mici pot fi exploatate, având gradul lor de interes.

Un alt aspect al activităţii lui Laurenţiu Ionescu este ca, după ce un client a cumpărat un curs, să verifice spre ce trainer să îl direcţioneze, pentru că Vestor vrea ca relaţia trainer-cursant să fie cât mai eficientă, şi atunci alegerea trainerului este esenţială. "Au fost cazuri când un client a fost foarte mulţumit de un trainer şi şi-a îndemnat şi prietenii să alegă acelaşi trainer, dar chimia nu a fost la fel, şi atunci le-am ales noi trainerii potriviţi", a explicat reprezentantul Vestor.

Programul de gestionare a managementului intern al Vestor este făcut în proporţie de 80 la sută de Laurenţiu Ionescu care urmăreşte eficienţa acestuia în fiecare zi şi intervine atunci când vede că sunt necesare adaptări. "Bazat pe experienţa mea anterioară, am implementat cele mai bune soluţii în ceea ce priveşte calendarul şi programarea activităţilor pentru a asigura un flux continuu, dar şi flexibil al cursurilor", a menţionat acesta, el amintind că perioada de vârf a anului, care este toamna, se apropie şi atunci programul este încărcat la maximum.

Informaţiile despre Vestor pot fi găsite pe toate reţelele de socializare, anunţuri în acest sens rulând pe Google, Facebook, Instagram şi pe alte canale similare, iar reclamele apar în funcţie de interesul oamenilor, astfel că aceştia vin spre Vestor căutând răspunsuri la preocupările lor.

Dacă persoana care a luat legătura cu Vestor este interesată de domeniu, ea beneficiază de o şedinţă Vestor de 20-40 de minute în mod gratuit sub formă de consultanţă pe care nu trebuie să o plătească şi în cadrul căreia i se explică mai multe lucruri, printre care şi cum poate folosi un cont demo fără să rişte bani, prin care poate să înveţe urmărind evoluţia reală a pieţei, dar fără să fie implicate riscuri, totul cu scop educativ. În aceeaşi consultanţă gratuită, i se oferă o mică introducere în domeniul financiar, iar ca urmare a acestui prim contact, sunt mulţi care se înscriu imediat, iar alţii care îşi iau un timp de gândire, dar revin în cele din urmă.

Ceea ce îi atrage este faptul că serviciile educaţionale oferite de Vestor sunt de unu la unu, acesta este un aspect foarte important pentru cursanţi, iar programul este flexibil, aşa încât să poată fi accesat de oricine, oricât de ocupat ar fi, conchide Laurenţiu Ionescu.

În general, există cazuri de persoane care revin şi se înscriu şi după un an după ce au avut prima consultaţie cu operatorii Vestor, dar rata normala de conversie a celor care sună este de 30-35 la sută, dintre care unii se înscriu pe loc, alţii după o săptămână, şi tot aşa, până la distanţă de un an de zile.

(C)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb