Un nou spot TV pentru Bergenbier, semnat Leo Burnett, de data aceasta "de sezon". Un spot despre bărbaţi în sezonul sărbătorilor de iarnă, cînd febra cumpărării de cadouri ne cuprinde tot mai acut pe toţi, iar bărbaţii se simt cel mai mult afectaţi de acest lucru. Pentru că bărbaţilor nu le place să alerge după cadouri şi nici nu au vreun talent în alegerea lor.
Spotul "Cîinele" spune o poves-te despre un tip care, stînd la bere cu băieţii în ajunul sărbătorilor şi pierzînd şirul orelor, îşi dă seama, cînd iese din bar, că e mult prea tîrziu ca să mai poată cumpăra un cadou. Magazinele i se închid în faţă, iar singura lui şansă rămîne să improvizeze. Astfel, convins fiind că "gestul contează", găseşte soluţia ingenioasă de a-i duce iubitei acasă, pe post de cadou de Crăciun, maidanezul zgribulit găsit pe strada plină de zăpadă, "ornat" cu o coroniţă cu globuri şi beteală găsită pe uşa unui magazin. O poveste haioasă de sărbători, perfect integrată tonalităţii brandului.
Spotul a fost produs de Multimedia Est şi regizat de Radu Muntean.
Leo Burnett România se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în România, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est în 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.