Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, continuă şi în acest an campania "Zen Friday", prin care doreşte să transmită consumatorilor că, în ciuda perioadei pline de promoţii, compania oferă o politică de preţuri mici în fiecare zi, indiferent de lună sau anotimp. Astfel, clienţii se pot bucura oricând de o ofertă diversificată, cu peste 40.000 de produse, pentru toate proiectele de renovare şi amenajare, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Lansată la nivel naţional, campania "Zen Friday", cu focus pe preţuri mici în fiecare zi, se desfăşoară pe o perioadă de două săptămâni şi va fi comunicată pe toate canalele de media importante: online, TV, radio, social media, dar şi în magazine.
Campania "Zen Friday" este o dovadă în plus care întăreşte recunoaşterea atribuită companiei prin certificarea Best Buy primită anul acesta. Recunoaştere Best Buy atestă faptul că retailerul oferă clienţilor cel mai bun raport calitate-preţ pentru categoria "Decoraţiuni şi Accesorii pentru casă din România" pentru anul 2023 - 2024, având la bază un studiu amplu realizat de agenţia ICERTIAS (International Certification Association GmbH).
"Ne-am dorit ca prin campania Zen Friday să le oferim clienţilor noştri o experienţă liniştită şi predictibilă, fără stresul reducerilor sezoniere. La Leroy Merlin, preţurile mici fac parte din angajamentul nostru zilnic, nu doar de Black Friday. Cu o gamă variată de peste 40.000 de produse, clienţii pot găsi mereu soluţii accesibile pentru toate proiectele lor. În acelaşi timp, certificarea Best Buy subliniază, încă odată, preocuparea noastră constantă pentru a oferi clienţilor cea mai bună experienţă de cumpărare şi validează faptul că la Leroy Merlin, calitatea şi preţurile accesibile sunt esenţiale în orice zi a anului ", declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România, potrivit comunicatului.
Iniţiativa campaniei este în conformitate cu misiunea Leroy Merlin de a oferi tuturor produse şi servicii accesibile pentru îmbunătăţirea locuinţei, la cel mai bun preţ mereu. Potrivit reprezentanţilor companiei, un departament specializat de Pricing, alături de echipele magazinelor, monitorizează în permanenţă preţurile produselor şi se asigură că acestea sunt ajustate conform dinamicii pieţei şi feedback-ului clienţilor. Astfel, Leroy Merlin România se menţine lider de preţ în fiecare categorie.
În plus, strategia Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoţii, cu excepţia lichidărilor de stoc. Astfel, circa 30% din produsele companiei sunt reînnoite anual, iar cele pentru care există lichidare de stoc sunt semnalate atât la raft, cât şi online, sub eticheta "Final de gamă".
Totodată, compania pune accent pe dezvoltarea propriilor produse, pentru care sunt efectuate teste de calitate riguroase, dar şi pe consolidarea relaţiei cu producătorii. Datorită prezenţei sale internaţionale, Leroy Merlin poate menţine o comunicare directă şi eficientă cu aceştia, asigurând un standard de calitate ridicat.