Pentru 2016 sunt anunţate să fie livrate spaţii comerciale moderne (mall-uri şi parcuri de retail) cu o suprafaţă totală de circa 200.000 de metri pătraţi, constând atât în proiecte noi, cât şi extinderi ale centrelor existente, ne-a declarat Liana Dumitru, associate director retail agency în cadrul companiei Colliers International.
"Creşterea prognozată este similară celei înregistrate anul trecut, când au fost livrate proiecte cu suprafaţă totală de 170.000 mp", ne-a spus doamna Dumitru, subliniind: "Ca distribuţie geografică, vorbim de proiecte anunţate atât în Bucureşti, cât şi în oraşele din ţară, unde performanţa retailerilor este ridicată, iar oferta de centre comerciale este limitată. Contextul economic favorabil, dar şi un sentiment general pozitiv al întregii pieţe, au dus la un comportament de consum mult mai încrezător, ceea ce înseamnă venituri mai mari pentru retaileri şi implicit dezvoltatori şi investitori interesaţi să îşi consolideze poziţia pe piaţă".