Lidl îşi întăreşte angajamentul pentru alimentaţia conştientă, aliniindu-se mai consistent la Dieta Alimentară Pentru Sănătatea Planetară (PHD) până în 2050. Potrivit comunicatului remis redacţiei, până în 2030, va creşte cu 20% ponderea alimentelor pe bază de plante, cum ar fi proteinele vegetale, cerealele integrale, fructele şi legumele. De asemenea, Lidl va oferi transparenţă completă pentru toate produsele sale în cele 31 de ţări unde este prezent, folosind metodologia WWF. Acest demers le va permite clienţilor să facă alegeri mai conştiente din punct de vedere ecologic şi sănătos.
Lidl contribuie la transformarea sistemului alimentar global pentru a face faţă provocărilor precum schimbările climatice, pierderea biodiversităţii şi afecţiunile medicale legate de alimentaţie. Compania şi-a stabilit obiective ambiţioase în întregul lanţ valoric, sprijinind alegeri sustenabile pentru clienţi. În colaborare cu WWF, Lidl îşi consolidează eforturile pentru o alimentaţie conştientă şi îmbunătăţeşte planul privind proteinele vegetale, stabilind obiective pentru toate categoriile de alimente din Dieta Alimentară Pentru Sănătate Planetară (PHD).
Georgiana Radu de la Lidl România subliniază importanţa transformării sistemului alimentar global, iar Mariella Meyer de la WWF Elveţia laudă alinierea Lidl la PHD, menţionând că acesta este un pas esenţial pentru protejarea biodiversităţii şi sănătăţii oamenilor.
Lidl îşi propune să contribuie la transformarea alimentaţiei globale printr-un focus pe trei categorii esenţiale din Dieta Alimentară pentru Sănătatea Planetară: surse de proteine vegetale (leguminoase, nuci, seminţe), cereale integrale şi fructe şi legume. Obiectivul internaţional este de a creşte ponderea produselor pe bază de plante cu 20% până în 2030, faţă de 2023, prin intervenţii specifice în aceste categorii, iar compania va raporta anual progresele.
În ceea ce priveşte proteinele vegetale, Lidl România vizează o pondere de 15% din proteinele vegetale în raport cu cele animale până în 2030. De asemenea, până în 2030, Lidl îşi propune să crească la 20% ponderea cerealelor integrale în produsele sale şi să ofere cel puţin o opţiune pe bază de cereale integrale pentru fiecare categorie relevantă. Fructele şi legumele rămân o componentă centrală a strategiei de alimentaţie conştientă, oferind clienţilor o selecţie variată de produse proaspete.
Opinia Cititorului