Divizia americană a companiei franceze "L'Oréal" SA a ajuns la un acord cu FTC (Comisia Federală pentru Comerţ) din SUA, acord care va pune capăt unei anchete cu privire la publicitatea pentru două produse antirid. Conform FTC, în campaniile sale publicitare, "L'Oréal" a făcut afirmaţii false şi nefondate privind proprietăţile antirid ale produselor Youth Code (L'Oréal Paris) şi Génifique (Lancome). În reclame, L'Oréal pretindea că produsele Génifique "intensifică activitatea genelor" şi "stimulează producţia de proteine specifice pielii tinere". Compania mai susţinea că produsul menţionat "face pielea vizibil mai tânără în doar 7 zile".
În cazul Youth Code, "L'Oréal" pretindea că, folosind acest produs, clienţii "pot sparge codul către o piele mai tânără".
Conform acordului, producătorului de cosmetice i-a fost interzis să mai susţină că mărcile Lancome sau L'Oréal Paris "stimulează activitatea genelor ca să facă pielea mai tânără".
Compania a recunoscut că reclamele produselor menţionate au fost întrerupte de ceva vreme şi a informat că acordul cu FTC nu implică amenzi. "L'Oréal" nu a recunoscut, însă, că a recurs la vreo practică de publicitate necorespunzătoare.