L'Oréal Luxe se va integra în structura L'Oréal România

Ioana Popa
Ziarul BURSA #Companii / 13 martie 2013

"În România, piaţa produselor de lux este dominată de parfumuri (cu 70%), ceea ce ne îndreptăţeşte să o considerăm - la ora actuală - o piaţă mai degrabă a parfumurilor", ne-a spus Gilles Antoine.

"În România, piaţa produselor de lux este dominată de parfumuri (cu 70%), ceea ce ne îndreptăţeşte să o considerăm - la ora actuală - o piaţă mai degrabă a parfumurilor", ne-a spus Gilles Antoine.

Gilles Antoine: "Sunt convins că România are un mare potenţial de creştere, în special în ceea ce priveşte piaţa produselor de lux"

Compania "L'Oréal Româ­nia" integrează toate brandurile de lux în structura sa, oferind portofoliul brandurilor sale exclusiviste: Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel şi Cacharel.

Astfel, începând din acest an, divizia L'Oréal Luxe va fi prezentă în România prin integrarea sa în structura entităţii locale. Gilles Antoine, Country Manager General al L'Oréal România, ne-a declarat: "Până anul trecut, pentru asigurarea prezenţei brandurilor noastre pe piaţa ro­mânească, am lucrat cu un partener de afaceri care ne-a ajutat să consolidăm brandurile noastre pe piaţa ro­mânească, acesta fiind responsabil de distribuţia lor locală. Acesta raporta către un punct regional al L'Oreal amplasat la Zagreb. Începând cu acest an, divizia a devenit parte a L'Oreal România, ceea ce înseamnă că suntem complet responsabili de managementul relaţiei cu partenerii noştri, cu clienţii, a strategiei şi planului de marketing şi comercial aplicate, de administrarea şi raportarea rezultatelor ce vor fi obţinute".

În România, compania L'Oreal este prezentă pe piaţă de peste 15 ani, are peste 130 de angajaţi şi numără un portofoliu de 14 branduri distribuite în întreaga ţară.

Domnul Gilles Antoine a adăugat: "Sunt convins că România are un mare potenţial de creştere, în special în ceea ce priveşte piaţa produselor de lux, segment în care L'Oréal a realizat o creştere foarte puternică în 2012, la nivel de grup (plus 16% în vânzări). Acest lucru este unul din motivele pentru care am decis să ne consolidăm echipa, proximitatea şi abordarea de marketing, în scopul de a ţinti poziţia de lider pe acest segment dinamic al pieţei".

Brandurile internaţionale ale L'Oréal Luxe se împart în trei segmente principale de activitate: îngrijire a pielii, machiaj şi parfumuri. Distribuţia lor este selectivă, prin magazine şi puncte de vânzare, parfumerii şi puncte de vânzare cu amănuntul de tip travel, care acoperă principalele oraşe din România.

Piaţa de lux în general este definită de trei axe: cea a machiajului, a parfumeriei şi a produselor de îngrijire a feţei.

Gilles Antoine ne-a mai spus: "În România, piaţa produselor de lux este dominată de parfumuri (cu 70%), ceea ce ne îndreptăţeşte să o considerăm - la ora actuală - o piaţă mai degrabă a parfumurilor. Per ansamblu este o piaţă solidă, în creş­tere, pe care activează mari nume internaţionale, cu consumatori educaţi şi care prezintă un mare potenţial pentru creştere şi pe viitor".

Cât priveşte preferinţele consumatorilor L'Oreal în această perioadă, Country Manager General al L'Oréal Ro­mânia ne-a mai spus: "Schimbările se referă mai degrabă la obiceiurile de consum, deoarece frecvenţa cumpărăturilor a crescut, însă valoarea medie a tranzacţiei a scăzut. La produsele de health & beauty, însă, am observat că suma cheltuită a crescut, iar frecvenţa de cumpărare a rămas relativ aceeaşi".

În toată lumea, L'Oréal este organizată pe patru divizii operaţionale, în funcţie de canalele de distribuţie: divizia de retail (cu L'Oreal Paris, Garnier şi Maybelline), divizia dermo-cosmetice (cu Vichy şi La Roche-Posay), divizia de produsele profesionale (cu L'Oreal Professionnel, Matrix şi Kerastase), precum şi divizia de lux (cu Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel şi Cacharel). Prin integrarea acestei ultime divizii menţionate, L'Oréal Româ­nia asigură aplicarea şi pe piaţa locală a aceluiaşi model de afaceri de succes pe care grupul îl are în majoritatea ţărilor.

Compania L'Oreal este prezentă pe piaţa produselor de înfrumuseţare de peste 100 de ani şi a construit un portofoliu impresionant de 27 branduri internaţionale. Cu vânzări în valoare de 22,46 miliarde de euro în 2012, L'Oréal este prezentă în 130 de ţări şi are 68.900 de angajaţi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb