Brandurile de lux Louis Vuitton, Gucci şi Dolce&Gabbana, producătorul francez de accesorii de lux pentru bărbaţi JM Weston, dar şi unul din liderii pieţei accesoriilor de lux, Hermes, şi-au anunţat intrarea oficială pe piaţa din România anul acesta, susţin organizatorii evenimentului Luxury Day.
"Gigantul mondial al produselor de lux, Louis Vuitton, a anunţat în 2007 deschiderea primului magazin din România, printr-o investiţie directă, locaţia acestuia fiind la JW Marriott. După câteva amânări, magazinul Louis Vuitton va fi deschis în mai 2008", a declarat Oliver Petcu, managing parner al companiei de consultanţă specializată în industria de lux CPP Management Consultants, organizatorul evenimentului Luxury Day.
Potrivit acestuia, accesorii aparţinând mărcilor Etro şi Ferragamo vor fi distribuite în mod oficial la Bucureşti printr-un magazin multibrand a cărui inaugurare este prevăzută pentru toamna lui 2008. Magazinul va include, de asemenea, şi accesorii purtând marca Dolce & Gabbana. "Dolce and Gabbana a confirmat pentru CPP faptul că au încheiat un contract de exclusivitate în vederea distribuţiei produselor brand-ului prin intermediul unui magazin multibrand, care va fi deschis la Bucureşti la sfârşitul anului 2008 de către un antreprenor italian", a mai spus Petcu.
Un alt lider mondial al luxului, Gucci, a anunţat deschiderea unui magazin monobrand în 2008, localizat cel mai probabil pe Calea Victoriei. "Oficialii mărcii italiene au confirmat recent deschiderea unui magazin de tip franciză/joint venture", a adăugat reprezentantul CPP.
În acelaşi timp, JM Weston, producătorul francez de accesorii de lux pentru bărbaţi, a confirmat de curând faptul că este interesat de piaţa românească, aflându-se în negocieri cu un partener local, pentru deschiderea unui magazin mono brand de tip franciză, iar accesoriile aparţinând mărcilor Bottega Venetta şi Burberry vor fi de asemenea distribuite în mod oficial în Bucureşti începând cu toamna acestui an.
"Colecţiile de accesorii Bottega Ventta vor fi incluse în portofoliul noului Place Concept Store care se va deschide în 2008 pe Calea Dorobanţi. Produsele marca Burberry aparţinând liniei Prorsum vor fi disponibile de magazinul Victoria 46 începând cu toamna anului 2008", au declarat reprezentanţii CPP cu ocazia Luxury Day.
Unul dintre liderii mondiali ai pieţei accesoriilor de lux, Hermes, a confirmat deja în luna decembrie a anului trecut interesul pentru piaţa românească. "În momentul de faţă, Hermes analizează potenţialul pieţei, încercând să stabilească cel mai prielnic moment în care să îşi lanseze produsele. Hermes ia în considerare posibilitatea de a încheia un parteneriat de concesiune pentru a intra pe piaţa din România", adaugă organizatorii ediţiei din acest an a Luxury Day.