"Lowe" derulează, în perioada aprilie - august, campania de imagine pentru Universitatea Europeană Drăgan cu sediul în Lugoj. "Şcoala te schimbă întotdeauna în bine" este prima campanie de comunicare integrată realizată în România de o instituţie de învăţămînt superior.
Pornind de la poziţionarea Universităţii Europene Drăgan ca instituţie de învăţămînt superior creată să construiască destine solide şi o carieră de succes, "Lowe" a construit o platformă de creaţie în ton cu publicul ţintă principal şi a ajuns la conceptul cheie: facultatea te ajută în orice ţi-ai propus să faci în viaţă. Mesajul este unul simplu şi concret: Universitatea Europeană Drăgan te ajută să reuşeşti în viaţă, să-ţi împlinesti visele, să îţi fie mai bine.
Odată cu această campanie, a început şi construcţia brandului, definit ca fiind ambiţios, tînăr, competent, performant. Mesajul campaniei îndeplineşte două criterii aparent contradictorii: să atragă un public tînăr, căruia îi plac vizualurile trendy, în care să îşi regăsească aspiraţiile, fără ocolişuri sau ton superior; şi să păstreze aerul academic, sobrietatea şi seriozitatea Universităţii
"Şcoala te schimbă întotdeauna în bine" conţine o componentă puternică de presă scrisă locală în toată zona Banatului, dar mixul de media este întregit de outdoor în Timişoara, Arad, Lugoj, indoor (oops media în barurile din Timişoara), precum şi radio local în toate judeţele din zona Banatului. "Lowe" a realizat şi POS-urile - flyere, postere şi mape de prezentare care vor fi folosite cu această ocazie.
Componenta de media este derulată cu ajutorul agenţiei Iniţiative România, care a asigurat strategia şi managementul campaniei "Şcoala te schimbă întotdeauna în bine".
Creata din initiaţiva şi prin contribuţia Domnului Prof. Dr. Josif Constantin Drăgan, Universitatea Europeană Drăgan a contribuit la regăsirea Lugojului, un vechi şi tradiţional centru cultural al Banatului. Universitatea Europeană Drăgan are două specializari: Drept (Drept şi Administraţie Publică) şi Ştiinte Economice (Finanţe-Bănci, Cibernetică Economică, Economia Comerţului şi Turismului, Relaţii Economice Internaţionale), dar şi cursuri postgraduate (master şi postuniversitare) şi cursuri de specializare.