Producătorul francez de articole de lux LVMH (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA) a decis să cumpere producătorul de vinuri Le Chateau du Galoupet, extinzându-şi astfel portofoliul de vinuri şi băuturi spirtoase, care conţine mărci precum şampania Veuve Clicquot şi coniacul Hennessy, anunţă Reuters. Valoarea afacerii nu a fost dată publicităţii. Zona Chateau du Galoupet din sudul Franţei acoperă 68 de hectare de podgorii şi produce, în principal, vin roşu.
În 2017, LVMH a cumpărat o deţinere majoritară la podgoria Colgin Cellars din Valea Napa (California). Şeful LVMH, Bernard Arnault, spune că vinul produs aici se adaugă celorlalte branduri de top ale companiei, precum Chateau d'Yquem şi Chateau Cheval Blanc.
În luna ianuarie, LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a informat că, anul trecut, a avut vânzări de 46,8 miliarde de euro, cu 10% mai mari faţă de anul anterior.
Profitul din operaţiunile recurente a însumat 10 miliarde de euro, cu 21% mai mare faţă de cel din 2017. Marja de câştig operaţional a atins 21,4%, crescând cu 1,9 puncte procentuale. Profitul net al grupului a sporit cu 18%, la 6,4 miliarde de euro. Atunci, Bernard Arnault, preşedintele LVMH, a informat că 2018 a fost "încă un an record" pentru companie.