MACRO NEWSLETTER 26 Mai 2015

Ziarul BURSA #Internaţional / 26 mai 2015

MACRO NEWSLETTER 26 Mai 2015

Vânzările retail din Italia au înregistrat o scădere anuală de 0,2% în martie 2015, după o stagnare în luna precedentă, pe fondul unei noi scăderi lunare de 0,1%. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 0,7%, după un avans de 0,5% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,1%, iar vânzările de produse nealimentare au scăzut cu o rată anuală de 0,8%, după un declin de 0,3% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,1%.

(sursa: Istat)

Comenzile industriale noi din Italia şi-au accelerat creşterea anuală în martie 2015, până la 2,7%, de la 2% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 0,3%, după un avans de 0,8% în luna anterioară. Comenzile interne au crescut cu o rată anuală de 4,9%, după un avans de 1,6% în luna precedentă, în condiţiile unei stagnări lunare, iar comenzile externe au scăzut cu o rată anuală de 0,3%, după un avans de 2,6% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,5%.

(sursa: Istat)

Încrederea consumatorilor din Olanda a crescut în luna mai 2015, pe fondul scăderii ratei şomajului la 7% în ultimele trei luni. Indicele încrederii a crescut până la 2, de la 0 în luna anterioară, în condiţiile în care indicele aşteptărilor economice pentru următoarele 12 luni a scăzut cu un punct, până la 20 de puncte, iar indicele aşteptărilor privind situaţia financiară a crescut până la -4, de la -7 în luna precedentă.

(sursa: CBS)

Preţurile de consum din Canada au scăzut neaşteptat în aprilie 2015, cu o rată lunară de 0,1%, după un avans de 0,7% în luna precedentă, iar creşterea anuală s-a temperat până la 0,8%, de la 1,2% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 3,6%, de la 3,8% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,1%, iar preţurile utilităţilor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,5%, de la 1,4% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,2%. Indicele core al preţurilor şi-a temperat creşterea anuală până la 2,3%, de la 2,4% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,1%.

(sursa: StatCan)

Vânzările retail din Canada şi-au accelerat creşterea anuală în martie 2015, până la 3,1%, de la 2,5% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare peste aşteptări, de 0,7%, după un avans de 1,5% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare şi-au temperat creşterea anuală până la 4,3%, de la 4,5% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,3%, iar vânzările de combustibili auto au scăzut cu o rată anuală de 17,4%, după un declin de 16,9% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,5%.

(sursa: StatCan)

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb