MACRO NEWSLETTER: 6 august 2013

Ziarul BURSA #Internaţional / 6 august 2013

MACRO NEWSLETTER: 6 august 2013

Vânzările retail din zona euro au scăzut cu o rată anuală de 0,9% în iunie 2013, după un avans de 0,3% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 0,5%, după o creştere de 1,1% în luna anterioară. Vânzările retail din UE au crescut cu o rată anuală de 0,1%, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%. La nivelul statelor UE, cele mai mari scăderi anuale ale vânzărilor retail s-au înregistrat în Spania (-6,9%), Slovenia (-3,6%) şi România (-3,1%), iar cele mai mari creşteri anuale în Luxemburg (+27,5%), Lituania (+6,7%) şi Polonia (+5,5%).

(sursa: Eurostat)

Preţurile de consum din Turcia şi-au accelerat creşterea anuală în iunie 2013, până la 8,9%, de la 8,3% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%, după un avans de 0,8% în luna anterioară. Preţurile alimentelor au crescut cu o rată anuală de 12,7%, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,2%, iar preţurile utilităţilor au crescut cu o rată anuală de 7,9%, pe fondul unei creşteri lunare de 0,4%. Preţurile transportului au înregistrat cea mai mare creştere lunară, de 2,3%, iar creşterea anuală a ajuns la 9,8%.

(sursa: Turk Stat)

Preţurile producătorilor din Turcia şi-au accelerat creşterea anuală şi în iunie 2013, până la 6,6%, de la 5,2% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1%, după un avans de 1,5% în luna anterioară. Preţurile producătorilor industriali au crescut cu o rată anuală de 7,1%, pe fondul unei creşteri lunare de 1,1%, în condiţiile în care preţurile din industria prelucrătoare au crescut cu o rată anuală de 5,2%, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%. Preţurile energiei au crescut cu o rată anuală de 19,1%, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,2%. Preţurile producătorilor agricoli au crescut cu o rată anuală de 4,3%, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%.

(sursa: Turk Stat)

Vânzările retail din Ungaria au înregistrat o scădere anuală de 0,4% în iunie 2013, după un avans de 2,2% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi anuale de 1,9% a vânzărilor de alimente, după o creştere de 0,9% în luna anterioară. Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu o rată anuală de 0,5%, iar vânzările de combustibili auto şi-au temperat creşterea anuală până la 2,4%, de la 5,5% în luna anterioară.

(sursa: KSH)

Vânzările retail din Cehia au înregistrat un declin anual peste aşteptări în iunie 2013, de 2,7%, după o creştere de 1,2% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 1,1%. Vânzările de produse alimentare şi-au accelerat declinul anual până la 4,5%, de la 0,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi cu 11,3% a vânzărilor de alimente în magazinele specializate. Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu o rată anuală de 2,5%, după un avans de 1,4% în luna anterioară, iar vânzările de combustibil auto şi-au accelerat scăderea anuală până la 4,8%, de la 2,9% în luna mai 2013.

(sursa: CZSO)

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb