MACRO NEWSLETTER 6 noiembrie 2014

Ziarul BURSA #Internaţional / 6 noiembrie 2014

MACRO NEWSLETTER 6 noiembrie 2014

Vânzările retail din zona euro au scăzut peste aşteptări în septembrie 2014, cu o rată lunară de 1,3%, după un avans de 0,9% în luna precedentă, iar creşterea anuală s-a temperat până la 0,6%, de la 1,9% în luna anterioară. Vânzările retail din UE au crescut cu o rată anuală de 1%, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,2%. La nivelul statelor UE, cele mai mari creşteri anuale s-au înregistrat în Luxemburg (+12,3%), Estonia (+9,1%) şi Bulgaria (+5,6%), iar scăderi în Finlanda (-3,2%), Polonia (-1,8%), Danemarca şi Germania (ambele -0,8%).

(sursa: Eurostat)

Preţurile de consum din Elveţia au stagnat în octombrie 2014 faţă de aceeaşi lună a anului precedent, după un declin de 0,1% în luna anterioară, pe fondul unei stagnări lunare. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,9%, de la 1,4% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,5%, iar preţurile utilităţilor şi-au menţinut creşterea anuală la 0,9%, pe fondul unei scăderi lunare de 0,2%.

(sursa: FSO)

Producţia industrială din Suedia şi-a accelerat declinul anual în septembrie 2014, până la 4,3%, de la 2,4% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare neaşteptate de 1,1%, după un avans de 0,3% în luna anterioară. Producţia din industria prelucrătoare şi-a accelerat declinul anual până la 4,4%, de la 1,8% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,3%, pe fondul unei scăderi anuale de 11,2% a producţiei bunurilor de capital. Producţia de energie a înregistrat un declin anual de 1,1%, după un avans de 2,8% în luna anterioară, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,1%. Comenzile industriale noi şi-au temperat declinul anual până la 2,1%, de la 5,1% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1%.

(sursa: SCB)

Vânzările retail din Cehia şi-au accelerat creşterea anuală în septembrie 2014, până la 6,2%, de la 2,7% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,3%, în condiţiile în care vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 0,5%, după un declin de 1,7% în luna anterioară. Vânzările de produse nealimentare şi-au temperat creşterea anuală până la 3,7%, de la 3,8% în luna precedentă, iar vânzările de combustibili auto au crescut cu o rată anuală de 2,8%, după un declin de 2,2% în august 2014.

(sursa: CZSO)

Vânzările retail din Ungaria şi-au accelerat creşterea anuală în septembrie 2014, până la 4,5%, de la 2,5% în luna precedentă, în condiţiile în care vânzările de produse alimentare au înregistrat o creştere anuală de 2,4%, după un declin de 1,6% în luna anterioară. Vânzările de produse nealimentare şi-au temperat creşterea anuală până la 5,9%, de la 6,8% în luna precedentă, iar vânzările de combustibil auto şi-au accelerat creşterea anuală până la 7,6%, de la 4,3% în luna august 2014.

(sursa: KSH)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb