MAM Bricolaj doreşte listarea la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) şi dezvoltarea reţelei de magazine la nivel naţional cu încă trei puncte noi de lucru în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Braşov, se arată într-un comunicat al furnizorului de materiale şi accesorii pentru mobilier, remis ieri Redacţiei.
Procesul de extindere a reţelei de magazine va demara printr-un prim punct de lucru în partea de vest a Capitalei, în prima parte a anului 2021, în timp ce magazinele din Cluj-Napoca şi Braşov vor fi operaţionale începând cu a doua jumătate a anului viitor.
"Pentru a atrage fondurile necesare pentru cele trei investiţii, compania va derula în perioada imediat următoare un plasament privat de acţiuni, prin intermediul parteneriatului cu Tradeville", menţionează societatea.
În primele şase luni ale anului, cifra de afaceri a MAM Bricolaj a urcat cu 28%, la circa 17 milioane de lei, compania explicând evoluţia prin creşterea numărului de tranzacţii cu 22%, faţă de primul semestru din 2019, în timp ce valoarea medie a unei comenzi s-a mărit cu 3%. În plus, vânzările online au crescut accelerat, depăşind cu 40% volumul vânzărilor online de anul precedent.
De asemenea, profitul a urcat cu 80%, ajungând la peste două milioane de lei, în condiţiile în care societatea a optat pentru automatizarea şi eficientizarea proceselor interne, fapt ce a determinat o dinamică mai bună de lucru.
Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj, a declarat: "Pentru noi, prima jumătate a acestui an a reprezentat un test de maturitate, pentru că, în ciuda situaţiei dificile pe care cu toţii o traversăm, am reuşit să avem o creştere susţinută şi să menţinem un tonus pozitiv. Rezultatele excelente vin din investiţia în tehnologie, care reprezintă şi una din direcţiile noastre strategice. Prin intermediul acestor investiţii am automatizat şi eficientizat o serie de procese şi am putut să avem o mai bună deschidere către categorii noi de consumatori (...). Pentru următoarea perioadă pe propunem să păstrăm acest ritm ascendent şi vizăm două obiective strategice majore: listarea la Bursa de Valori Bucureşti şi dezvoltarea reţelei de magazine la nivel naţional cu încă trei puncte noi de lucru."
MAM Bricolaj a fost înfiinţată în 2011, fiind în prezent singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu din ţara noastră.
Anul trecut, societatea a avut o cifră de afaceri 29,36 milioane de lei, cu 14,74% peste cea din 2018, în timp ce profitul net a fost de 2,76 milioane lei, în scădere cu 3,57% faţă de cel din anul anterior. În 2019, MAM Bricolaj a avut un număr mediu de 67 de angajaţi.