Manuela Ciugudean-Toma va coordona echipele de marketing al PwC din 11 ţări din regiunea Europei de Sud-Est. Toma va fi responsabilă de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing şi comunicare în toată regiunea Balcanilor, conform unui comunicat de presă.
Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România a declarat: "Mă bucură venirea Manuelei la conducerea echipei de marketing a PwC din regiunea Europei de Sud-Est. Sunt convins că experienţa şi entuziasmul ei pentru managementul de brand vor contribui la întărirea imaginii PwC ca lider pe piaţa serviciilor profesionale".
Manuela Ciugudean-Toma, Liderul Echipei de Marketing şi Comunicare a PwC în Europa de Sud-Est a declarat: "Am ales PwC şi pentru că rezonez cu pasiunea firmei pentru inovaţie, inclusiv în ceea ce priveşte activitatea de marketing şi comunicare, şi cu angajamentul acesteia de a contribui la rezolvarea unor probleme importante pentru societate".
PwC a transmis: "Manuela are peste 15 ani de experienţă în elaborarea şi gestionarea unor campanii inovative de marketing în mai multe ţări europene. Înainte de alăturarea PwC, ea a condus echipa de marketing a Intel Corporation în Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, Manuela mai lucrat în echipele de marketing şi comunicare ale diviziei din România a Băncii Mondiale, la Ministerul Comunicaţiilor şi la agenţia de PR şi Public Affairs Grayling".
Potrivit comunicatului, nou lider de marketing şi comunicare al PwC este absolvent al Facultăţii de Jurnalism, cu specializarea în Relaţii Publice şi Publicitate, din cadrul Universităţii Bucureşti, şi şi-a început cariera lucrând ca jurnalist.