Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital al Philip Morris România

R.S.
Miscellanea / 18 septembrie

Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital al Philip Morris România

Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital Philip Morris România, din 1 octombrie 2024. Cu o experienţă de peste 19 ani în Philip Morris International (PMI) şi, datorită rolurilor deţinute în divizii de marketing şi vânzări în geografii diferite, Marek Gebski a avut o contribuţie majoră la progresul înregistrat de produsele alternative fără fum de la lansare până în prezent. Marek Gebski a preluat funcţia de la Denys Strobykin care a devenit noul Director General al Philip Morris Bulgaria. În România Gebski va conduce o echipă numeroasă de profesionişti şi va gestiona proiecte de anvergură, cu accent pe expansiunea portofoliului de produse şi îmbunătăţirea experienţei consumatorilor, conform unui comunicat transmis redacţiei.

"Mă bucur să-i urez bun venit în echipa noastră lui Marek Gebski, un profesionist pe deplin dedicat misiunii noastre de a construi un viitor fără fum. Marek şi-a creat o reputaţie solidă, bazată pe gândire strategică şi creativitate, precum şi pe excelenta colaborare cu echipele alături de care lucrează. Toate acestea combinate cu o experienţă comercială solidă reprezintă garanţia că împreună vom putea duce mai departe ambiţiile şi succesele înregistrate până în acest moment în România şi ne vom putea continua astfel călătoria spre un viitor fără fum.", a declarat Mircea Scăunaşu, director general Philip Morris România, potrivit comunicatului.

Marek Gebski s-a alăturat companiei în 2005 în Polonia, ţara sa natală, ca merchandiser. Ulterior, a ajuns să deţină poziţii cu responsabilităţi tot mai ample în diviziile de vânzări şi marketing. Odată cu lansarea IQOS în Polonia, Gebski a jucat un rol foarte important în dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale, ceea ce a condus la numirea sa ca Head of Consumer Journey and Project Management. Ulterior, el a ocupat poziţii în sediul central al companiei din Lausanne (Head of Commercial Activation) şi în Argentina (Head of Strategy & Programs and Consumer Experience). Anterior Marek Gebski a ocupat poziţia de Director Marketing & Digital pentru ţările din regiunea Central America & Caribbean.

"Sunt onorat să mă alătur echipei Philip Morris România în calitate de Director Marketing & Digital chiar în anul în care IQOS, sistemul de încălzire fără combustie numărul 1 din lume, împlineşte 10 ani. Este o perioadă de transformare şi inovaţie de neegalat în industria noastră, iar eu sunt entuziasmat să contribui la dezvoltarea strategiilor care vor aduce valoare atât companiei, cât şi consumatorilor noştri. Împreună cu echipa puternică şi talentată de aici vom continua să inovăm şi să ne extindem portofoliul de produse fără fum, fundamentate ştiinţific, în conformitate cu nevoile şi aşteptările consumatorilor. Pentru a marca suplimentar momentul aniversar de 10 ani, în curând vom aduce pe piaţa din România un produs inovator pentru utilizatorii noştri.", a afirmat Marek Gebski, Director Marketing & Digital Philip Morris România.

Viziunea PMI este de a construi un viitor fără fum şi de a înlocui ţigările cu produse cu risc redus care - deşi nu sunt lipsite de riscuri - sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului. Călătoria PMI către un viitor fără fum a început în anul 2008, când compania a decis să investească în cercetarea şi dezvoltarea produselor fără fum. După şase ani, PMI a lansat IQOS, dispozitivul care încălzeşte tutunul fără să îl ardă. Astăzi, după investiţii de peste 12,5 miliarde USD, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 90 de pieţe şi 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează aceste produse, se menţionează în comunicat.

România reprezintă un pilon central în tranziţia PMI către un viitor fără fum. Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante şi moderne unităţi de producţie din cadrul Philip Morris International. În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de pieţe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb