McCann Creative Services a obţinut certificatul de finalist la New York Festivals, secţiunea "International Design, Print & Outdoor Advertising" pentru lucrarea "Safety Opener". New York Festival International Design, Print & Outdoor Advertising Awards recunosc şi recompensează "The World's Best Work" la secţiunile design de ambalaj, materiale colaterale; ziare, reviste, postere, billboard-uri şi publicitate tranzit.
Lucrarea "Safety Opener" a fost realizată în 2003 pentru clientul "Interbrew România", brand-ul Stella Artois fără alcool.
New York Festivals este al treilea festival internaţional la care a fost premiată lucrarea "Safety Opener", aceasta fiind recompensată cu argint anul acesta la ADDY Awards, iar în 2003 cu medalia de argint la Festivalul de la Portoroz.
"Intenţionăm să continuăm să ne atingem scopul propus prin aplicarea unei abordări strategice a comunicării de brand", a adăugat Robert Chandler, Client Service Director, McCann Creative Services.
Competiţia din acest an a înregistrat cel mai mare număr de categorii de pînă acum, incluzînd şi categoriile: guerrilla advertising şi tranzit, precum şi web design. 947 de lucrări înregistrate şi-au făcut loc pe shortlist-ul de lucrări declarate finaliste. Dintre ele, şase au cîştigat marele premiu, 63 medalii de aur, 107 argint şi 137 bronz.
Palmaresul McCann Creative Services la New York Festivals