"McDonald's" va realiza, anul acesta, o relansare a programului "Happy Meal", la 25 de ani de la apariţia acestuia. Inspirat de noul concept de comunicare "I'm lovin' it" lansat în toamna anului trecut, noul program "Happy Meal" va avea ca principal scop transformarea unei vizite obişnuite la "McDonald's" într-o adevărată experienţă pentru consumatori, prin extinderea meniului "Happy Meal" şi prin lansarea unor noi oferte dedicate mamelor.
Varietatea meniului "Happy Meal" şi posibilitatea clienţilor să aleagă combinaţiile de produse dorite vor constitui punctele forte ale Noii Experienţe Happy Meal. Opţiunile vor varia de la o ţară la alta. În România Noua Experienţă Happy Meal se va realiza prin introducerea a două noi produse - Fish Fingers (3 bu-căţi) şi a sucului de portocale. De asemenea, pentru numai 12.000 lei, copiii vor putea adău-ga la meniul "Happy Meal" un desert: o plăcinţică de caise, un măr proaspăt, un iaurt Danonino sau un baton de cereale Nesquick.
Pe parcursul acestui an, un nou ambalaj Happy Meal va fi introdus în toate ţările unde există restaurante McDonald's. Noul design va prezenta copii făcînd sport sau distrîndu-se cu prietenii.
"McDonald's" prezintă o ofertă şi pentru mame. În România vor fi lansate produse şi meniuri speciale pentru mame cum ar fi: McMeniu Fitness (Salată + cartofi prăjiţi porţie medie + apă minerală) - economii de 20.000 lei; salată cu brînză la bol; apă plată Izvorul Alb; Baton de cereale Fitness; Iaurt Vitalinea (0% grăsimi) musli.