"Medic One" a cîştigat, la începutul acestui, an licitaţia organizată de compania Innovatics Laboratories România pentru lansarea brandului Siliphos - nutraceutic avînd ca principală indicaţie protecţia ficatului. La licitaţie au mai participat două agenţii, iar Medic One a fost aleasă de echipa Innovatics pentru "înţelegerea categoriei şi viziunea asupra brandului şi portofoliului de produse, pentru strategia propusă şi prospeţimea ideilor creative", declară Claudiu Neatu, Managing Director Innovatics Laboratories România.
Sub poziţionarea Siliphos - protectorul natural al ficatului, campania de comunicare conţine două spoturi TV ("Dormitorul" şi " Barul"), difuzate pe principalele staţii de televiziune, dar şi o componentă puternică de print. Strategia şi managementul campaniei media aparţin companiei Initiative.
Campania de imagine va fi susţinută de activităţi tactice, orientate în special către distribuitori şi farmacişti.
Oana Cociaşu, Managing Director Medic One, a declarat: "Este pentru prima oară în România cînd un brand de această natură beneficiază de o campanie integrată de comunicare. Apropiindu-se foarte mult de personalitatea şi atributele brandului, conceptul care stă la baza campaniei se numeşte - simbol ce înglobează caracteristicile produsului şi beneficiile consumatorului: natural, antioxidant, protector, fără efecte secundare".