• Peugeot se situează la finele anului 2004 pe locul al doilea în topul mărcilor importate în România
În luna ianuarie, Mercury Promotions a derulat pentru Peugeot a patra campanie naţională ATL. Sub sloganul "Fiecare afacere are locul ei", campania a promovat cele trei modele de vehicule personale şi utilitare: Partner, Expert şi Boxer, şi s-a derulat prin două canale media: radio şi presa scrisă.
Propunerea creativă porneşte de la faptul că fiecare afacere are particularităţile ei - de la domeniul de activitate, dimensiuni şi pînă la nevoi specifice. Şi pentru fiecare dintre ele există un model Peugeot din gama utilitarelor. Radiourile continuă această rută, livrînd informaţii specifice, dar păstrînd conceptul folosit în print.
Peugeot a înregistrat în 2004 pe piaţa utilitarelor uşoare o creştere de 31,45% faţă de anul 2003, înregistrînd o cotă de piaţă de 14,45%. Per total, cota de piaţă Peugeot în import a crescut de la 11,38% în 2003 la 12,38% în anul trecut. Ca urmare a acestei creşteri, Peugeot se situează la finele anului 2004 pe locul al doilea în topul mărcilor importate în România (turisme şi utilitare), înregistrînd un volum de 8.317 unităţi livrate.
Anul 2005 va însemna, pentru Mercury şi Peugeot, lansarea a trei modele noi (1007, revoluţionar la nivel de marcă, 607 versiunea Z9 şi 307 faza 2), precum şi continuarea livrării de concepte creative care să impulsioneze vînzările şi să genereze awareness.
Peugeot este primul mare cont integrat cîştigat de Mercury Promotions, un succes al noii echipe construite în ultimul an. Echipa Mercury care lucrează pe campaniile Peugeot este formată din Carmen Dinu - Account Manager, Adina Feneşan - Account Executive, Darlan Moraes Jr. - Creative Director, Corina Pleşea - Copywriter şi Irina Chira - Art Director.