Lanţul german de distribuţie "Metro" AG a decis să mărească dividendul anual, ca urmare a rezultatelor programului de restructurare, respectiv a reducerii datoriilor.
Directorul executiv al "Metro", Olaf Koch, a vândut, anul acesta, lanţul de magazine universale "Galeria Kaufhof", ca să se concentreze pe magazinele de electronice Saturn şi lanţul de distribuţie engros Cash & Carry.
Conform anunţului făcut ieri de "Metro", o proporţie de 45-55% din veniturile grupului va fi plătită acţionarilor sub formă de dividende, faţă de nivelul actual de 40-50%.
Pentru exerciţiul fiscal 2014-2015, încheiat la data de 30 septembrie, "Metro" intenţionează să plătească un dividend de un euro/acţiune comună, comparativ cu 0,90 euro/acţiune în anul precedent. În schimb, dividendele pentru acţiunile preferenţiale, care reprezintă mai puţin de 1% din capitalul "Metro", vor scădea la 1,06 euro, de la 1,13 euro.
"Metro" urmează să-şi anunţe în data de 15 decembrie rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru fiscal.