Ministerul Finanţelor Publice (MFP) demarează un proiect în valoare de 1,62 milioane de franci elveţieni (CHF) care vizează dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), potrivit unui comunicat de presă al ministerului.
"Ministrul Finanţelor Publice, Anca Dragu, în calitate de reprezentant al Unităţii Naţionale de Coordonare a Programului de Cooperare Elveţiano-Român, şi Excelenţa Sa Urs Herrena, ambasadorul Elveţiei în România, în calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elveţian au semnat astăzi, 22 septembrie 2016, Acordul de proiect «Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală»", se arată în comunicat.
Proiectul este co-finanţat prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român.
MFP precizează: "Proiectul vizează crearea unui cadru procedural şi funcţional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi structurilor sale subordonate de la nivel central şi teritorial. Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activităţilor curente ale ANAF prin îmbunătăţirea trasabilităţii documentelor şi eficientizarea îndeplinirii activităţilor interne şi a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane şi a proceselor logistice".
Proiectul se va derula pe o perioadă de 31 de luni, cu un buget total de 1,626 milioane de franci elveţieni, din care 1,38 milioane de franci elveţieni reprezintă grantul acordat de către Elveţia României, prin intermediul Contribuţiei Elveţiene pentru Uniunea Europeană.